Як розірвати стосунки, які руйнують моє життя?
Доброго дня! Я вже більше року в стосунках із чоловіком, який одружений. Я розумію, що це неправильно і боляче не лише для мене, а й для його дружини. Але я просто не можу це припинити. Здається, ніби я потрапила в якусь залежність. Він обіцяє, що скоро все вирішить, але весь час тягне. Я й сама знаю, що треба це закінчити, але кожен раз, коли намагаюсь піти, він мене вмовляє залишитися. Це постійно болить, і я почуваюсь якоюсь зламаною. Чи є спосіб зрозуміти, як набратися сил і закінчити все це? Як з цим впоратись, коли почуття здаються такими сильними? Я дуже заплуталася. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Ірино! Дякую, що поділилися своєю ситуацією. Перебування в любовному трикутнику та побудова стосунків з недоступним партнером (одруженим) може свідчити про страх близькості. Можливо, Ви несвідомо обрали саме такого партнера, щоб переживати біль, зламаність, безвихідь та інші складні почуття, адже близькі та психологічно зрілі стосунки - це щось незнайоме, а тому й більш небезпечне.
Щоб впоратися з цим, потрібно для себе зрозуміти, до яких стосунків Ви прагнете та який партнер Вам потрібен, щоб Ви почувалися щасливою. За потреби зверніться по допомогу до психолога, щоб попрацювати з довірою до чоловіків, розібратися в своїх почуттях і відпустити їх.
Записатися на консультацію до цього психолога