Проблеми у відносинах із дружиною
Доброго дня. У мене ось така проблема, яка вже давно не дає спокою. Ми з дружиною разом 7 років, у нас є дитина, але останнім часом я почав помічати, що ми майже не спілкуємось нормально. Розмови стали більш схожі на обговорення побутових питань: хто за ким сходить у магазин, хто забере дитину зі школи. Вона постійно здається незадоволеною, і я теж почуваюся незрозуміло якось. Коли пробую поговорити про наші почуття, вона або міняє тему, або каже, що я перебільшую. Мені здається, що ми віддалились один від одного. Я не розумію, у чому моя помилка чи як можна змінити ситуацію, але так жити стає все важче. Як повернути довіру і теплоту у стосунки? І чи це взагалі можливо? Дуже хотів би почути вашу думку, бо самому важко розібратись.

Всі відповіді:
Вітаю, Костя! Викликає повагу, що ви усвідомлюєте свої почуття та шукаєте відповіді.
Якщо я правильно зрозуміла, ваша дружина виглядає незадоволеною, але не каже чим, не хоче про це говорити і не вимагає від вас змін? У вас є якісь здогадки чому вона, як ви описуєте, віддалилась, та з яких причин могла бути втрачена близькість? Можливо вона відчувала себе не почутою якийсь довгий час?
Насправді, дуже важко робити припущення, не маючи змогу уточнити та почути більше про ваші відносини, якими вони були раніше і тепер.
Спробуйте насамперед почути сам себе, чого ви потребуєте. Намагайтеся говорити лише про свої почуття і чого не вистачає вам. Запропонуйте дружині провести разом час, запросіть її кудись, зробіть щось приємне, те що вона любить. Без очікувань на швидкі зміни.
Сподіваюсь криза у ваших стосунках мине і вони стануть ще більш близькі.
Сподіваюсь була корисна!
Записатися на консультацію до цього психолога
Добрый день, Костя!
С большим уважением и интересом прочитала Ваше письмо. Понимаю, что Вы проделали большую работу, осознав свою ситуацию и написав письмо на платформу, чтобы найти пути улучшения отношений с женой.
Я поставлю несколько важных вопросов. Если Вы ответите на них искренне для самого себя, думаю, что часть ситуации станет более понятной.
1. Вы пишете, что последнее время «с женой не общаетесь нормально». Из этого понятно, что когда-то ваши отношения были другими. Что послужило их изменениям? Семь лет — это большой отрезок времени. Пересмотрите, какие события происходили за это время. Возможно, вы найдете, что стало камнем преткновения в ваших отношениях. Это могло быть что-то неожиданное, проявившееся чувство, слова или какие-то сильные события.
2. Вы вместе уже семь лет, а семилетний цикл в семейной терапии считается определенным кризисом отношений. Когда уже много прожито вместе, известна реакция друг друга, секс становится не таким притягательным и ярким. Происходят конкретные изменения, и семейной паре обычно необходима трансформация для того, чтобы остаться вмесе. Что происходит в Вашем контакте с женой на телесном, эмоциональном и сексуальном уровне?
Эти вопросы не как рекомендация к действиям, а как рекомендация к осознанию и наблюдению. Если Вы осознаёте, значит можете изменить.
3. Меняются ли отношения у вас с вашим ребенком? Вы не написали, мальчик это или девочка. Какие отношения между вами, какие отношения между женой и ребенком, и какие отношения у вас втроем? Какие изменения претерпевает семейная система? Что вы понимаете и чувствуете? Видит ли эти изменения ваш ребенок и как он это переживает?
Надеюсь, это поможет Вам увидеть возможные пути улучшения ситуации. Терапия ускоряет процесс выхода из кризиса. Буду рада Вам помочь.
Записатися на консультацію до цього психолога