Не знаю, як правильно спілкуватися
Доброго дня. У мене останнім часом виникла така проблема: я просто не знаю, як правильно будувати стосунки з людьми. До мене часто приходить відчуття, що я кажу щось не так або роблю щось зайве. Донька каже, що я іноді занадто давлю емоційно, а з подругами часто буває так, що починається розмова, а потім наче вона стає незручною і затихає. З новими людьми взагалі важко – боюся щось сказати не те чи справляю враження замкненої. Мені хочеться бути відкритою та легкою у спілкуванні, але виходить все якось по-іншому. Що я можу зробити, щоб навчитися краще розуміти людей і налагоджувати контакти? Як зробити так, щоб не боятися висловлювати свої думки і не відчувати постійно цей страх осуду? Чекаю на вашу пораду.

Всі відповіді:
Добрий день. Важливо зрозуміти коли це почалось, оскільки у вас є подруги, значить колись ви могли налагодити хоча б якийсь контакт. З цього може вийти початок вашої проблеми.
Щодо осуду, то перед ким вам має бути соромно? Що такого ви боїтесь сказати, що краще взагалі не говорити?
Інші люди такі як і ви, мають свої потреби і вподобання, подумайте над тим, як би ви хотіли щоб до вас ставилися, як спідкувалися? Перші кроки можна почати з цього, не одразу тільки слухати і кивати, а поступово, щоб зрозуміти як вам у цій ролі, чи зручно, чи потрібно шось підкорегувати.
Записатися на консультацію до цього психолога