Як уникнути постійних сварок з батьками?
Доброго дня. Ситуація така, що я вже дорослий чоловік, але в моїх стосунках з батьками немає спокою. У нас постійно виникають сварки, як тільки ми починаємо обговорювати якісь серйозні теми. Вони тиснуть на мене через рішення, які я приймаю (робота, сім'я, навіть відпочинок). Мені здається, що вони мене не розуміють і не можуть прийняти, що в мене своє життя. З іншого боку, почуваюсь винним, коли вони ображаються чи мовчать після сварки. Я починаю думати, що, може, я щось не так роблю чи недостатньо стараюсь для них. У результаті я або уникаю зустрічей, або погоджуюсь із тим, що вони кажуть, аби тільки не загострювати конфлікт. Як можна знайти баланс у таких стосунках, щоб і не псувати їх справді, і водночас не йти проти своїх бажань? Буду вдячний за вашу пораду.

Всі відповіді:
Мішо, вітаю, описана вами ситуація є доволі розповсюдженою. Головна причина, по якій виникають сварки це недостатня сепарація (чи не до кінця пройдена сепарація). Коли ви спілкуєтесь з батьками, ви вмикаєте свою захисну реакцію - виправдовування, тобто знаходитесь в позиції дитини. Насправді, прийняття батьків, пропрацювання образ на них, дають змогу при спілкуванні залишатись в позиції дорослого - тобто приймати їх спілкування не як зауваження, критику, чи втручання у ваше життя, а як їх бачення ситуації, без випровдань чи обезцінення їх досвіду. А також треба вчитись прямій комунікації - це означає, що якщо вас щось зачіпає, ви можете спитати, наприклад - ви зараз це говорити, аби я вам почав доводити чому саме так, чи ви просто хочете бути корисними? Відповідь батьків вас напевно здивує)
Записатися на консультацію до цього психолога