Як знайти свої здібності та зрозуміти, чим займатися?
Добрий день. Останнім часом дуже часто задумуюсь про те, що я взагалі не розумію, у чому я хороша, що в мене добре виходить і яку справу я могла б назвати своєю. У школі здавалось, що я талановита, але тепер я не бачу в собі ніяких особливих здібностей. Робота мене трохи гнітить, але змінити її страшно, бо я не розумію, що ще могла б робити. Чи можна якось дізнатись, в чому мої сильні сторони, як зрозуміти, які у мене здібності? І як бути з цим страхом змін? Мені здається, що в мене навіть цікавості справжньої до чогось немає. Дуже вас прошу порадити щось конкретне. Дякую!

Всі відповіді:
Вітаю Вас, Свєта! Дуже добре Вас розумію, бо сама колись була у подібній ситуації.
Дуже добре, що у Вас вагалі постало таке питання, це вже перший крок на шляху до усвідемлення справжнього "Я" та власних хистів!
Дуже цікаво, що до якогось моменту в школі Ви вважали себе талановитою, але потім мало статись щось значне, щоб Ваше сприйняття себе змінилось на 180 градусів. Спробуйте згадати, яка перша ситуація спадає на думку, коли Ви могли відчути "безталанність", в якій ситуації (або ряді ситуацій) все могло "піти не так"?
Насправді, наш талант лежить там, де є наш інтерес, цікавість, до чого нас тягне. Цікаво, що Ви пишете що немає "справжньої" цікавості, тут мені читається, ніби є певне очікування до того, де є справжній інтерес, а де ні. В такому процесі можна знецінити та проігнорувати якісь із ваших інтересів, бо вони "якісь не такі". Тому спробуйте просто виписати що Вам цікаво, які сфери викликають потяг, про що просто цікаво читати/дивитись, навіть якщо здається що це не ваше, або "куди мені до цього".
Стосовно страху змін, він буде завжди та у всіх, як тільки людина йде у щось нове, незалежно від свого рівня:) Тому цей страх цілком виправданий та закономірний. Але тут важливо усвідомлювати те, що він Вас може обмежувати у можливостях, страх стримує нас та змушує стояти на місці. І єдине як ми із цим страхом боремось - це йдемо у цей страх та поступово він буде розвіюватись.
Записатися на консультацію до цього психолога