Як позбутися образи на близьку людину?
Доброго дня, хочу порадитись. У мене така ситуація: вже декілька років мене тримає образа на сестру. Ми колись дуже посварились – вона сказала мені багато неприємного і несправедливого. Тоді я не змогла відповісти, просто замовкла, і з того часу ми наче й спілкуємось, але ця образа нікуди не ділася. Я помічаю, як мені важко бути з нею, кожного разу щось болить всередині, коли вона поруч. Вона, здається, про це вже не думає, а я наче застрягла в цьому моменті. Як мені впоратись з цим? Я не хочу сидіти з цією образою все життя, але й не розумію, що можу зробити, щоб її відпустити. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Жанна, добрий вечір. Ваше почуття образи, виникло у контакті з вашою сестрою під час вашого спілкування. Більш конструктивним вважається розміщувати свої почуття саме у контакті з людиною. І якщо відразу ми не можемо знайти, що відповісти, то можна спробувати повернутися до розмови. І це нормально, опанувати емоції та спробувати поговорити і сказати що вас образило. Тим більш з рідними, які завжди залишаться нашими рідними людьми. Відпустити почуття не прояснивши ситуацію мені здається неможливим. Це ми робимо в тих ситуаціях коли людина відмовила нам у розмові після нашого звернення або коли людини взагалі уже не має на цьому світі. Сподіваюсь вам будуть корисні мої думки і ваші почуття і відносини з сестрою будуть вас радувати!
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня! Образа на сестру - це дуже болісно, і те, що ви все ще відчуваєте цей біль, цілком зрозуміло. Щоб впоратись з цим, важливо прожити свої емоції, зрозуміти, чому це так боляче, і що саме вас ображає.
Якщо готові, можна спробувати поговорити з сестрою, висловивши свої почуття, без звинувачень. Прощення - це шлях до звільнення від болю. Це не означає забути, але допомагає відпустити внутрішній вантаж.
Визначте для себе, що вам важливо в стосунках зараз, і не бійтеся звернутися за підтримкою до фахівця, якщо потрібно.
Записатися на консультацію до цього психолога
Жанна, вітаю,
Дякую, що поділилися своєю ситуацією. Розумію, як це боляче довгий час жити із образою і як складно повернутися до звичайного спілкування після цього. Звісно краще всього поговорити про свої почуття з сестрою, але якщо Вам до сих пір боляче про це згадувати, то спробуйте спочатку:
• Випишіть всі свої почуття до сестри на аркуш паперу, всі свої образи, все те, що наболіло за ці роки. Зробіть це декілька разів, якщо потрібно. Це допоможе полегшити стан.
• Зверніться за допомогою до спеціаліста і проговоріть цю ситуацію. Коли людина травмується у відносинах з однією людиною, то зцілення – також приходить через контакт із іншою людиною.
Бажаю Вам повернути взаєморозуміння!
Записатися на консультацію до цього психолога