Чому мені важко спілкуватись з іншими людьми?
Добрий день. Мені 26 років, і я помітила, що дуже часто відчуваю труднощі, коли потрібно спілкуватись з іншими людьми. Особливо це проявляється в нових компаніях або на роботі – ніби не знаю, про що говорити, або як знайти спільну мову. Починаю соромитися, кожне слово здається недоречним чи дивним. Через це уникаю знайомств або якихось активностей, і відчуваю, що це заважає мені в житті. Наче хочу бути більш відкритою, але ніби щось мене стримує всередині. Можливо, це через страх, що мене осудять чи не сприймуть, але я точно не знаю. Хотіла би зрозуміти, чому так і як навчитися почуватися більш впевнено в спілкуванні? З чого краще почати? Буду вдячна за вашу пораду.

Всі відповіді:
Вітаю Вас Алла.
За описом Ви схожі на інтроверта ( можете пройти тестування, в інтернеті доступні тести та роз'яснення), якщо це так, то прийняти себе, це поперше.
Ви описали й причини, які також можуть впливати, страх осудження, чи несприйняття.
Також може бути страх критики, страх проявитися та багато іншого.
Стати впевненою можна, якщо розібратися в причинах невпевненості, які закладені в дитинстві, при спілкування із значущими дорослими (мама, тато, бабусі, дідусі, вихователі, вчителі). Змінити шаблони спілкування та інше.
Такі зміни можна отримати у спілкуванні із спеціалістом, через нове сприйняття себе та поглиблене вивчення питання.
Також в допомогу література, майстер класи, варто із чогось починати.
Записатися на консультацію до цього психолога