Як впоратися із самотністю у моєму віці?
Добрий день. Мені 50 років, і я відчуваю сильну самотність, особливо в останні роки. Діти виросли, виїхали, живуть своїм життям, а я залишилася сама. Друзів теж стало менше з часом, багато хто роз’їхався чи зайняті своїми справами. Я думала, що зі своєю роботою і домашніми справами це не буде так боляче відчуватися, але іноді ловлю себе на тому, що вже не знаю, кому подзвонити чи як провести вечір. Наче життя стало якимось порожнім, і я зовсім не розумію, як із цим справлятися. Як знайти нові знайомства або, може, якось по-іншому поглянути на цю ситуацію? Може, це нормально для мого віку почуватися так, але я не знаю, як це прийняти. Підкажіть, будь ласка, як діяти.

Всі відповіді:
Вітаю вас, Діана. Ви питаєте чи нормально так почуватись в вашому віці. Вік - це лише цифри. Впевнена, що всередині ви маленька дівчинка, яка не хоче залишатися на самоті. Єдина різниця, що зараз ви маєте змогу організувати своє дозвілля так щоб бувати в соціумі та заводити нових знайомих чи друзів. А ось тут можуть бути не зовсім позитивні переконання: « А як? Яким чином? Де взяти час? В моєму віці…»
Запрошую вас до консультації подосліджувати ваш стан:)
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя