Як не переживати через дітей і почати жити своїм життям?
Добрий день. Мене звати Марія, мені 51 рік, і я мама дорослих дітей. У мене двоє синів, обидва вже одружені і живуть своїм життям. Але чомусь я ніяк не можу перестати хвилюватися через них. Постійно переживаю, чи у них все добре, чи вони не захворіли, чи нема у них проблем у сім'ї або на роботі. Я розумію, що своїми дзвінками та питаннями можу нав'язуватися, але дуже важко себе стримувати. Їм це помітно дратує, хоча і говорять вони про це м'яко. А мені потім ще й соромно за те, що не даю їм спокою. В результаті у мене весь день зіпсований, ще й починаю почуватися самотньою. Скажіть, будь ласка, як мені навчитися відпустити цю надмірну турботу? Як перестати жити їхнім життям і направити свою увагу на себе? Але при цьому залишатися для них підтримкою, а не додатковою «арматурою»? Дякую заздалегідь!

Всі відповіді:
Марія, вітаю!
Розумію, що Вам складно відпустити своїх синів, адже багато років вони були значною частиною Вашого життя. Але подумайте ось про що: Якби Ви були на місці свого сина, то якби Ви відреагували на надмірну турботу мами? Які б у Вас були реакції і чого б Вам хотілося?
Кожній дорослій людині, і особливо чоловікам, важливо брати на себе відповідальність за себе і за родину, тому дозвольте синам виконувати свою роль. Давайте їм свою любов, підтримку і впевненість про те, що якщо їм потрібна буде допомога, вони завжди можуть звернутися до Вас.
Сини виросли і тепер у Вас є можливість більше часу приділяти собі і своїм бажанням. Згадайте про що Ви мріяли, які хоббі у Вас були, на що раніше не було достатньо часу? Напишіть список своїх бажань, і почніть їх виконувати. Можливо в цьому списку буде якесь нове хоббі, якому ви почнете приділяти увагу і тим самим стане менше часу на хвилювання. Думаю Ваші сини будуть тільки раді тому.
Якщо виникнуть складнощі, зверніться за допомогою до психолога, який допоможе розібратися у Вамших почутттях та знайти рішення.
Бажаю Вам гармонії і нових сенсів у житті!
Записатися на консультацію до цього психолога