Як змусити себе діяти і не застрягати в стагнації?
Привіт. Мені 24 роки, і останнім часом у мене постійне відчуття застою в житті. Начебто розумію, що треба рухатися вперед, розвиватися, ставити якісь цілі, але щойно доходить до справи — відчуваю або страх, або якусь повну апатію. Наприклад, я давно мрію вивчити нову професію чи захопитися якимось хобі, але завжди відкладаю це на потім. Вірніше, ніби навіть намагаюсь почати щось, але швидко втрачається мотивація, і я просто кидаю. Постійно думаю, що я втрачаю час і з цього сумую ще більше, але це чомусь не стимулює мене діяти. Що робити, коли ти ніби програмуєш себе на невдачу заздалегідь? Як почати взагалі вірити, що я здатна щось зробити? Може, є якісь кроки, які допоможуть звільнитись від цієї пасивності? Мені здається, якщо нічого не зміниться, я просто закопаю себе у такі відчуття остаточно.

Всі відповіді:
Розумію твої почуття. Відчуття застою часто з’являється, коли є страх перед невдачею або коли здається, що потрібно досягти чогось значного й одразу. Замість того, щоб тиснути на себе, спробуй почати з маленьких, реальних кроків. Наприклад, зроби перший крок до того, що хочеш - запишись на короткий курс або присвяти кілька годин на тиждень новому хобі. Важливо дозволити собі бути неідеальною і не судити себе занадто суворо за кожен невеликий крок або помилку. Ти не зобов'язана досягати всього одразу. Замість того, щоб думати про невдачу, зосередься на процесі і шукай, що приносить задоволення. Так ти поступово зможеш подолати апатію й віднайти свою мотивацію.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю Вас , Ніко!
У Вашому повідомленні я чую бажання підігнати себе під якись стандарти , начебто є якісь очікування ,якою Ви повинні бути. Якщо це так , чиї це очікування?
Що трапиться якщо у вас не вийде ? Якою Ви будете? Звідки Ви про це дізналися? Чиє бачення світу Ви взяли як своє ?
І який власне ваш погляд на себе і на своє життя?
Вам 24 роки і це чудовий час для дослідження і пізнання себе .
Спробуйте подумати , якщо ви дозволите собі йти своїм темпом , що буде?
Вам може допомогти не набирання темпу , а навпаки сповільнення . Спробуйте відкинути від себе свої очікування, а поекспериментувати з тим , що викликає у Вас інтерес, без очікування, що з цього вийде .
Бажаю Вам успіхів.
Вікторія.
Записатися на консультацію до цього психолога