Чому я весь час відкладаю свої справи?
Доброго дня. Хочу поговорити про те, що мене справді турбує. Я весь час відкладаю важливі справи на потім. Це стосується буквально всього: роботи, планів, навіть тих речей, які, здається, мені дійсно цікаві. Наприклад, я задумав розпочати свій невеликий бізнес, навіть наче розробив план, але відкладаю з дня на день, думаючи, що покиюсь, то зроблю краще. В результаті нічого не рухається. Така ж ситуація з багатьма іншими завданнями: навіть спортом або навчанням не можу зайнятись серйозно, бо завжди знаходжу якусь 'причину почекати'. Через це почуваюсь ледачим і невпевненим у собі, навіть якщо колись було відчуття, що я можу більше. Порадьте, будь ласка, як почати діяти і не боятися берегтися за майбутнє? Чому так відбувається і як себе в цьому переламати?

Всі відповіді:
Всеволод вітаю,
Дякую, що поділилися своєю ситуацією. Розумію, як це не просто, коли є бажання діяти і досягати цілей, а з іншої сторони є якийсь супротив, який заважає це робити.
Однією із причин у Вашому випадку може бути активація комплексу злиття.
Комплекс злиття - це коли ви відчуваєте потяг до дії, але водночас відчуваєте супротив; виникає такий паралізуючий стан, коли ви хочете щось зробити, але не можете почати... Це часто призводить до тривожності та втрати енергії. Проявами цього комплексу також є неможливість завершити проект, дописати статтю, вийти з токсичних відносин, закінчити зі шкідливою звичкою…
Як впоратися з цим комплексом?
1. Побачити одночасно дві сторони: ідею і сумніви, розділити їх і подивитись на них одночасно.
2. Баланс ідеалізації та знецінення. Чим більшої значимості ви надаєте досягненню ідеї та її ідеального результату, тим більше з’являється сумнівів, недовіри до себе та знецінення себе. Дозвольте собі робити помилки та бути неідеальним
3. Уявіть позитивний сценарій. Замість того, щоб направляти енергію на страхи та сумніви, уявіть як ваша ідея реалізовується з позитивним результатом. Також ви можете продумати свої дії на те, що може піти не за планом. Таким чином ваша психіка буде розуміти, як реагувати в різних ситуаціях.
4. Прибрати сумніви. Відокремитись від сумнівів за допомогою чітких "Так" чи "Ні". Адже на початку проекту чи відносин існує безліч різних варіантів розвитку, і сумніви тут абсолютно марні, тому потрібно прийняти рішення і почати діяти.
5. Застосування хтонічних (приземлених) енергій, схожих на образи:
- Жіночий - баба з села (примітивна, приземлена енергія)
- Чоловічий - хуліган (бунтарська, антидуховна енергія)
Ці енергії активуються через дію - "Я хочу і точка".
Подивіться фільм "1+1", герой, якого грає Омар Сі, є проявом такої енергії.
6. Допомога психолога. Комплекс злиття здебільшого перебуває у внутрішній дитячій частині особистості. Психолог допоможе вам побачити ситуацію під іншим кутом і сформувати нові реакції.
Бажаю Вам знайти шлях до реалізації бажаного в комфортному темпі!
Записатися на консультацію до цього психолога