Що робити, коли відчуваю, що чоловік мене не розуміє?
Добрий день, у мене така ситуація. Ми з чоловіком разом уже 5 років, і він мене любить, я це знаю. Але останнім часом я все частіше відчуваю, що він мене не розуміє і не підтримує. Наприклад, коли я розповідаю про свої переживання чи проблеми, він то віджартовується, то каже щось таке, що стає ще гірше на душі. Вже не раз помічала, що після розмов із ним мені стає сумно, наче цілком одна у своїх почуттях. Я стараюсь з ним говорити, але він або каже, що «все це дурниці», або просто замовкає. В мене через це відчуття, ніби я якась чужа для нього. Може, я сама щось не так роблю? Як краще пояснити людині, що я хочу уваги й розуміння, а не просто порад? І взагалі, чи це нормально, що чоловік так реагує, чи це проблема в наших стосунках? Дякую за відповідь заздалегідь.

Всі відповіді:
Доброго дня, Ілона!
Відповідаючи на ваше запитання, по-перше, прошу подумати вас про те,
як добре ви самі себе розумієте?
як можете підтримати себе і чи підтримуєте?
По-друге, якщо дати оцінку від 0 до 10, то на скільки б ви оцінили ступінь підтримки свого чоловіка з вашого боку?
Третє: рекомендую проговорити словами чоловікові, що вам важливо, щоб він вас підтримував і розкажіть як саме вам би хотілося. Поки ми самі цього не скажемо, людині непросто здогадатися, та вона і не повинна здогадуватися.
В цій розмові спитати його, чи йому хотілося б від вас більше підтримки, коли треба, і щоб для нього було підтримкою від вас?
Ви питали, чи це нормально, що чоловік так реагує?
Можливо вашому чоловікові складно розуміти і проявляти свої та чужі емоції. Можливо в його сім'ї не було такого прикладу. Можливо при його вихованні емоції заперечувалися або висміювалися, не проживалися. І зараз йому складно їх витримувати і тому він так себе поводить.
Але ще раз, краще відверто спокійно поговорити з ним на цю тему. Запитати, що він відчуває в таких розмовах із вами?
І тоді ви будете краще розуміти один одного і чи доцільно від нього очікувати іншої реакції.
Хочу порекомендувати 2 книги:
1."Чоловіки з Марса, жінки з Венери", Джон Грей. Це про те як ми по різному думаємо та відчуваємо.
2."П'ять мов кохання" Гері Чепмен.
Якщо б це була терапія, ми б ще з вами говорили про ваші переживання та відчуття себе чужою та самотньою в своїх почуттях. Звідки вони?
І вчилися б давати собі ту підтримку, яка вам необхідна.
Бо коли людина сама може собі її давати, тоді і зовні вона її відчуває.
Бажаю вам взаєморозуміння і щасливих стосунків!!
З повагою, психолог
Юлія Харківська.
Записатися на консультацію до цього психолога