Як знову відчувати радість у житті?
Доброго дня! Останнім часом я помічаю за собою постійну втому, роздратованість та таке відчуття, що я просто «на автоматі» живу день за днем. Раніше було багато маленьких речей, які приносили задоволення – наприклад, прогулянки, спілкування з друзями чи навіть просто час із сім’єю. А зараз все це наче втратило кольори. Ніби просто виконуєш якісь обов'язки, а щастя десь зникло. До того ж стало складно спілкуватись з іншими людьми – хочеться закритись і бути самому, але й самому не краще. Нікого не хочу цим обтяжувати, тому вирішив спитати тут. Що це може бути? Можливо, це якась втома чи стрес? Як із цим розібратись? І головне – як повернути собі відчуття радості й спокою? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Спочатку потрібно повернутися в той час коли все було добре, потім знайти ті негативні причини які почали виникати після . Зробити аналіз, та працювати з тим що маємо. Дуже багато питань ви маєте собі задати, та з допомогою психолога знайти відповіді. Запрошую до роботи.
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня!
Дякую, що поділилися своїми переживаннями. Те, що ви описуєте, дійсно може бути непростим станом, який часто називають емоційним вигорянням або навіть проявами депресії.
Ваші симптоми – постійна втома, відчуття життя на автоматі,  зниження радості від звичних речей – це сигнал, що ваша психіка перебуває у стані перевантаження. Причини можуть бути різними — це і хронічний стрес, тривале перебування у напрузі, високі вимоги до себе — якщо ви звикли багато працювати, ставити інтереси інших вище за свої.
Або навіть можуть бути зміни у фізіологічному стані, які тягнуть за собою зниження емоційного фону.  В такому випадку важливо розвантажити організм, подбати про печінку, кишківник і можливо перевірити стан щитоподібної залози.
Також спробуйте зробити на деякий час паузу.
Спробуйте дозволити собі час для перепочинку. А також спробуйте дослідити свій емоційний стан.
Почніть вести щоденник емоцій: записуйте свої думки, відчуття, спостереження за тілом. Це допоможе зрозуміти, які ситуації найбільше виснажують, а які наповнюють.
Зверніться до когось за підтримкою. Навіть просто виговоритися комусь, хто вислухає без оцінок, може дати полегшення.
Поговоріть із близькими чи професіоналом.
Якщо вам буде потрібна моя допомога ви можете до мене звернутися — мої двері відкриті для.
І обов'язково подбайте про фізичні потреби: сон, їжа, прогулянки.
Записатися на консультацію до цього психолога