Як залагодити постійні конфлікти з чоловіком?
Доброго дня. Хочу звернутись до вас по допомогу. Нам із чоловіком 15 років у шлюбі, але останнім часом у нас постійно виникають сварки. Я просто вже не знаю, що робити. Здається, ми перестали чути один одного. Він часто критикує мене, може підвищити голос навіть при дітях, а мене це дуже ранить. Я намагаюсь поговорити, спокійно все обговорити, але він каже, що я «накручую» і починає ще більше злитися. Я розумію, що у нього є свої проблеми та стрес, але чому це має позначатися на наших стосунках? Іноді мені навіть здається, що ми вже чужі один одному… Як повернути наш діалог до нормального стану? Чи є шанси з цим впоратись? Мене це дуже тривожить, бо я не хочу руйнувати сім’ю, а хочеться, щоб у нас була гармонія, як колись.

Всі відповіді:
Доброго дня, Соломіє. Шанси впоратись із сімейною кризою є завжди. Особливо, якщо обидва партнери цього прагнуть.
А от залагодити конфлікт, коли не відома його причина, на мою думку, не можливо.
Конфлікт можна згладити, замовчати, попередити. Але щоб його вирішити потрібно розуміти, що відбувається насправді. Для цього необхідна комунікація з двох сторін.
Як Ви раніше спілкувалися, як вирішували спірні ситуаціїї? І що та в який момент змінилося?
Послідкуйте також за своїми реакціями: можливо Ваше відношення, почуття та думки теж змінилися.
Війна, стреси, кризовий період у шлюбі однозначно можуть провокувати конфлікти. Можливо Ви якраз потрапили в такий перепліт подій. Спробуйте змінити стратегію: говоріть про свої почуття не тільки тоді, коли є конфлікт і Вам прикро, але і в моменти ніжності, вдячності та любові (якщо Ви цього не робите). Це може допомогти повернути гармонію.
І слідкуйте за динамікою в сім’ї. Бажаю Вам успіху.
Записатися на консультацію до цього психолога