Як знайти себе і не боятися діяти?
Добрий день. Мені 42 роки і я часто задумуюсь, чи я взагалі на правильному шляху в житті. Відчуваю, ніби топчуся на місці. Робота, яка раніше подобалась, зараз здається пустою і без сенсу. Помічаю, що ніби багато хочеться змінити, щось почати нове, але чомусь просто не вистачає рішучості — боюся зробити помилку або виглядати нерозумно. Коли уявляю якийсь новий крок, завжди зупиняюсь через страх, що нічого не вийде або вже пізно щось змінювати у цьому віці. Як зрозуміти, до чого в мене є здібності? Як перестати постійно сумніватися в собі й почати хоча б щось робити? Дуже хочеться себе відчути більш впевненою, але не знаю, з чого почати. Буду вдячна за вашу думку.

Всі відповіді:
Я бачу у вас страх проявити себе. Щось стало першопричиною та зараз таким чином ось "вилізло" у вашому житті. Я працюю з такими запитами методом когнітивно-поведінкової терапії. Запрошую до себе)
Записатися на консультацію до цього психолога
Що Ви називаєте правильним шляхом? Як розумієте, що він правильний? Коли Ви говорите про дії — виявляється страх. Ви можете почати змінювати думки про себе — хто та Ви, яка не боїться виглядати нерозумно, хто та Ви, яка може помилитися, хто та Ви, у якої вийде, хто та Ви, для якої немає межі — пізно щось змінювати у цьому віці? Які думки відображають світ обмежень? Які думки відображають світ можливостей? Спробуйте знайти сенс в тому стані, який відчуваєте. Що він Вам підсвічує?
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю! Припускаю, що Ви зіткнулися з кризою ідентичності, коли старі сенси вже не працюють, а нові ще не з'явилися. Щоб знайти себе та не боятися діяти, потрібно:
1. Навчитися розпізнавати свої бажання. Регулярно запитуйте в себе "чого я хочу". Це стосується як щоденних дрібниць, так і вагомих планів.
2. Тримати тіло розслабленим. Якщо тіло перебуває здебільшого в стані напруги, це блокує вільний рух енергії. В такому разі складніше налагодити контакт із собою та своїми бажаннями й цілями.
3. Подумати над тим, які природні риси характеру та навички Ви маєте, та в яких сферах їх можна було б найкраще реалізувати. Не розділяйте в собі "погані" та "хороші" риси, адже те, що Ви можете в собі відкидати, може стати в пригоді для майбутньої реалізації.
4. Заручитися підтримкою психолога та людей, яким зрозумілий Ваш життєвий період та які теж починають новий шлях в реалізації. Це допоможе легше справлятися зі страхом.
5. Що означає для Вас бути впевненою? Напевно у Вашому житті були ситуації, коли ви почувалися впевнено. Пригадайте цей стан, щоб активувати його всередині, та починайте діяти саме з цього стану.
Записатися на консультацію до цього психолога