Не можу реалізуватись у житті
Добрий день. Мені 37 років, і я відчуваю, що все в моєму житті якось застигло на місці. У мене є робота, є сім’я, все наче добре, але немає відчуття, що я успішна чи що я реалізувала себе. Спостерігаю за іншими людьми – хтось відкриває свій бізнес, хтось займає керівні посади або знаходить якесь своє улюблене заняття, а я ніби просто живу на автопілоті. Деколи навіть не можу зрозуміти, чого я хочу, чи як знайти цей свій шлях. Як розібратись у собі? Як зрозуміти, чого я хочу насправді, і як досягти цього? Можливо, я боюсь чогось зміни, чи, може, просто не вірю в свої сили. Здається, наче час йде, а я тупцюю на місці. Я дуже хочу відчути, що роблю щось важливе і значуще. Порадьте, як мені знайти свій курс і нарешті відчути, що я на своєму місці.

Всі відповіді:
Вітаю Юля! Те, що ви зараз переживаєте, знайоме багатьом людям, коли ми починаємо замислюватися над тим, чи дійсно живемо так, як хочемо.
Можливо зараз час звернути увагу на свої справжні бажання, які, можливо, довгий час залишалися непоміченими.
Поміркуйте що для вас насправді важливо. Що приносило вам радість у минулому? Що надихає вас зараз, навіть якщо це здається незначним? Ви можете почати з простих запитань: "Що я люблю робити?" або "Які моменти в моєму житті робили мене щасливою?" Дозвольте собі мріяти. Уявіть, що у вас немає обмежень.
Знайдіть час для саморефлексії через щоденник.
Запитайте себе: "Що найгірше може статися, якщо я спробую щось нове?" Часто наші страхи виглядають значно більшими, ніж є насправді.
Не варто засмучуватися через те, що інші здаються успішними. Кожна людина йде своїм шляхом, і те, що підходить іншим, не завжди підійде вам. Знайдіть саме те, що зробить щасливою вас.
Дайте собі час і дозвольте помилятися.
Записатися на консультацію до цього психолога