Як етично утримувати особисті межі?
Цікава ваша думка. Знайома з якою ходимо з дітьми на прогулянки задає не комфортні питання (на кшталт, скільки заробляє твій чоловік і тд) сама ж в ту хвилину відповідає на це, що мій... заробляє скільки то...і дуже багато таких не комфортних моментів. Є відчуття, що вона конкурує зі мною постійно, в усьому, навіть здавалося б в смішних речах. На початку ще якось закривала на це очі, зараз це чесно бісить. Я не розумію чи проблема в мені, що я даю такий привід до питань чи то людина така. Пошук поради

Всі відповіді:
Вітаю, Катерино!
Ви не зобов'язані відповідати на питання, які для Вас є не комфортними, або не коректними. Навчіться чітко казати "Ні". "Я не хочу спілкуватися на цю тему" – буде достатнім) а якщо в слід прилетить питання "чому?", напряму спитайте: "З якою метою ти це питаєш?"
В більшості випадків такі питання відлякують і ставлять в ступор)
Це етично, це просто зустрічні питання, і просто відповідь "Ні". Як це сприйме людина, це вже її питання.
Заздрість? Цілком може бути. Людина може бути невпевненою в собі, порівнювати себе з Вами і заздрити. Але це вже, знову таки, не Ваші турботи. Вам потрібно займатися лише своїм комфортом та навчитися вибудовувати свої кордони для сторонніх людей)
Також можна попрацювати над трансформацією свого оточення.
Бажаю успіхів та вирішення Вашого питання)
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю.
Ви дійсно в своєму праві відповідати, що не хочете говорити на цю тему. Можливо, людина дійсно заздрить, а можливо це просто людська цікавість) не обовʼязково, що людина бажає чогось поганого вам, але ви в праві закінчити це спілкування. Тим паче, якщо ви почнете відповідати «ні» такій людині, то вона сама піде від вас, бо їй стане не цікаво як мінімум та вона може образитися як максимум, бо часто люди не вважають що те чи інше питання є якимось «некомфортним», такий у нашого народу менталітет.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #соціальні проблеми#токсичні відносинина сервісі MOZHNA