Не можу дійти порозуміння з чоловіком через дрібниці
Доброго дня. У мене така проблема. Ми з чоловіком одружені вже три роки, і останнім часом почали часто сваритися через якісь дрібниці. Це може бути щось зовсім незначне: як скласти речі у шафу, хто має мити посуд чи навіть те, що купити в магазині. Раніше такого не було, а тепер кожна наша розмова закінчується суперечкою. Це все виснажує, я почуваюся постійно напруженою. Мені здається, що він вже навіть не слухає мене і тільки шукає, до чого причепитися. А ще я боюся, що це може зіпсувати наші стосунки повністю, хоча я його дуже люблю і не хочу втрачати наш шлюб. Чи це нормальний етап у стосунках, чи, можливо, зі мною щось не так? Як можна знайти спільну мову і припинити ці постійні конфлікти?

Всі відповіді:
Даша, доброго дня!
Сварки і конфлікти в парі - це НОРМАЛЬНО!
І якщо їх вирішувати правильно, це веде вашу пару до розвитку, а не навпаки.
Важливо не замовчувати те, що вас турбує. Коли жінка мовчить та терпить, напруження зростає і потім виникає відсторонення від партнера. Якщо ви це відчуваєте - у вас накопичилось багато образ, претензій, з якими важливо розібратися.
НАЙГОЛОВНІШЕ - за кожною сваркою роздивитися ПОТРЕБУ. Все інше - це поводи, мішура, можна придратися до будь чого. Не копайтеся в цьому - знайдіть СУТЬ ПОТРЕБИ!
Згадайте останній конфлікт:
чого насправді ви там прагнули?
що цінне для себе захищали?
Під час будь якої конфліктної ситуації запитуйте себе:
ЩО НАСПРАВДІ Я ЗАРАЗ ХОЧУ?
Ось про це і говоріть..
Але УНИКАЙТЕ ЗВИНУВАЧЕНЬ:
❌️ Ти завжди/ніколи..
✅️ Приберіть слово ТИ, кажіть
Я-повідомленнями: мені не подобається/мені боляче/образливо, коли..
Приклад: мені важливо, коли ти попереджаєш мене, що затримуєшся на роботі, я переживаю і мені здається, що мене ігнорують, я починаю злитися.
Яка тут суть? Потреба в повазі!
А робота - це лише повод.
Говоріть ЯК З ВАМИ ТРЕБА!
Він не повинен здогадуватися.
"Наступний раз попередь мене, будь ласка".
Спробуйте почути і вашого коханого!
Що насправді він хоче?
В чому його потреба?
Коли ви просто говорите про свої потреби, які піднялися в кофлікті, конфлікт сам по собі вирішується, а ваші стосунки стають міцніше.
Якщо залишилися питання, задавайте.
З повагою,
психолог Юлія Харківська.
Записатися на консультацію до цього психолога