Як знайти в собі сили рухатись далі?
Доброго дня. Мені 50 років, і останнім часом я почуваюся дуже розгубленою. Начебто в житті все більш-менш нормально — родина, робота, але відчуття, що я сама себе втратила. Діти виросли і живуть своїм життям, в чоловіка свої справи, а я залишилась якась… порожня. Здається, ніби я вже не потрібна так нікому. Іноді навіть думаю: навіщо я взагалі щось роблю, якщо користі від того мало? Сил ні на що не вистачає, а до того, щоб насолодитися чимось чи порадіти, майже не доходить. Хочу навчитися знаходити в собі мотивацію, якісь цілі, бо зараз відчуття, що життя просто проходить повз і я вже застаро, щоб щось змінювати. Як знайти в собі сили і зрозуміти, що робити далі? Дякую за вашу відповідь.

Всі відповіді:
Євгенія, вітаю!
Дякую, що поділилися своїми переживаннями.
Схоже не те, що Ви досягли своїх цілей, які у були поставлені раніше, і на даний момент у Вашому житті є стабільність. Але Вам хочеться більше радості в житті. Світ змінився і в наш час люди в 60-70 років починають займатися новим хоббі і досягають чудових результатів. Тому і у Вас все вийде! Головне – це Ваше бажання.
Подивіться мотивуючі фільми, наприклад: «Неймовірне життя Уолтера Мітті», «Стажер», «Джой», «Стажери».
Спробуйте дозволити собі помріяти: напишіть список із 50-10 мрій – великих і маленьких. Не аналізуйте, а пишіть все, що приходить в голову. Чим більше напишете, тим краще.
Після цього проаналізуйте свій список і виберіть те, що хочеться більше всього і що можете зробити уже найближчим часом і почніть це робити. Можливо це буде якесь нове хоббі, або поїздка в нове місце, щось що подарує приємні емоції.
Іноді для того, щоб знайти нову ціль потрібен час, а також дозвіл собі спробувати щось нове. Не обмежуйте себе часом, більше фокусуйтеся на процесі та робіть, те що подобається.
Бажаю Вам відчувати більше радості та щастя у житті!
Записатися на консультацію до цього психолога