Не можу справитися із власними емоціями
Доброго дня. Мене звати Аня, мені 28 років, і останнім часом я відчуваю, що не можу контролювати свої емоції. Мені дуже складно у звичайних ситуаціях залишатися спокійною. Я можу розплакатися через дрібниці, роздратуватися на близьких або навіть злитися на себе за те, що я так реагую. Раніше такого не було. Буває так, що я відчуваю якусь пустоту, наче просто ходжу по колу, і навіть якісь позитивні моменти швидко проходять, залишаючи за собою тривогу або сум. Може, це стрес чи накопичена втома, але я не розумію, як собі допомогти. Що я можу зробити, щоб повернути спокій і перестати так сильно реагувати на все? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Доброго дня, Аня. Те, що ви описуєте, може бути справді проявом накопиченого стресу, втоми чи емоційного напруження. Спробуйте звернути увагу на свій спосіб життя: забезпечте собі достатній сон, збалансоване харчування та регулярну фізичну активність — усе це може значно покращити ваш емоційний стан. Виділяйте час для себе, займайтеся тим, що приносить вам задоволення, будь то читання, прогулянки чи улюблене хобі. Практики усвідомленості, такі як медитація чи йога, також можуть допомогти краще впоратися з емоціями та зменшити рівень тривоги. Якщо ж ви відчуваєте, що ситуація затягується і важко впоратися самостійно, рекомендую не відкладати це, краще звернутися до психолога чи психотерапевта, який допоможе вам знайти індивідуально ефективні способи покращити ваш стан, а також причину, чому ви не справляєтесь зі своїми емоціями зараз.
Записатися на консультацію до цього психолога