Не можу зрозуміти, що відбувається зі мною
Добрий день. Мені 49 років, і останнім часом я зовсім перестала розуміти себе. Виникає постійне відчуття, що все навколо змінилося, і я вже не вписуюсь у своє життя. Діти виросли, чоловік постійно зайнятий, а я залишилась наодинці зі своїми думками. Постійна тривога й сумніви накочують, навіть у звичайних справах я почуваюсь розгублено. Мені здається, я втратила себе, не знаю, яка моя роль зараз і що я хочу в майбутньому. Чи це якийсь віковий етап, чи щось інше? Як знайти гармонію і впоратися з цим станом? Не знаю, якому напрямку рухатись далі, і чи це взагалі минеться. Хотіла б отримати ваші поради або хоча б зрозуміти, чому мені так важко. Дякую.

Всі відповіді:
Доброго дня, Євгенія!
Чи це якийсь віковий етап, чи щось інше?
Дійсно, в такому віці часто люди через багато змін у житті втрачають орієнтири та стабільність, яка в них була раніше. Відбувається переоцінка цінностей і пошук нових шляхів до самореалізації. Ще це може бути перевтомою чи вигорянням.
Як знайти гармонію і впоратися з цим станом?
По-перше, дозвольте собі переживати цей стан і емоції, це допоможе вам краще зрозуміти себе. По-друге, приділіть якісний час для себе. Дослідіть себе, свої бажання, свої мрії. Зверніться до спеціаліста, який допоможе Вам в цьому і направить.
Якщо у Вас буде мотивація до змін, то цей стан може трансформуватися у щось корисне та якісне для Вас. "Я вже не вписуюсь у своє життя". Слід зрозуміти та усвідомити, що автором свого життя є Ви самі. Життя це свого роду пригода, і треба навчитися приймати його виклики та йти далі, забезпечуючи собі підтримку та комфорт.
Бажаю Вам успіхів.
Записатися на консультацію до цього психолога