Чому я не відчуваю себе щасливою?
Доброго дня. Мене звати Люда, мені 37 років, і от я вже давно не можу розібратися з собою. У мене, здається, є все для гарного життя: сім’я, робота, друзі. Але я все одно постійно відчуваю якусь порожнечу, ніби чогось не вистачає. Я часто ловлю себе на думці, що не можу радіти простим речам, які раніше приносили задоволення (похід в кіно або зустріч з подругами, наприклад). Щось всередині як застигло, і не знаю, як це змінити. Часом навіть здається, що інші люди якось живуть легше, ніж я. Чи це просто я собі накрутила? Можливо, є якісь способи повернути це відчуття внутрішнього тепла і радості до життя? Мені дуже важко розібратися самій, тому вирішила звернутися за допомогою. Буду вдячна за вашу пораду.

Всі відповіді:
Люда, вітаю!
Дякую, що поділилися своїми відчуттями.
Розумію Вашу стурбованість. Радість – це емоція, яка показує, що «у мене в житті все добре, я нічого не хочу змінювати». Щоб розібратися, чому Ви перестали відчувати радість, краще звісно спілкуватися особисто. Але можете спробувати наступне.
Подумайте над такими питаннями, а краще запишіть відповіді:
• Як давно у Вас виникло це почуття порожнечі? Що сталося в житті перед тим?
• Коли Ви останній раз відчували радість? З якою ситуацією це було пов’язано?
• Чи є у Вас зараз ціль чи мрія до якої Ви прагнете? Чи є мотивація рухатися до неї?
Для того, щоб повернути радість, можете спробувати Практику вдячності: кожного вечора писати 10 пунктів, за що Ви вдячні. Бажано, якщо це буде пов’язане з подіями, які сталися протягом дня.
Також напишіть список 10-20 речей, які раніше приносили Вам радість, і почніть по можливості це робити. Якщо не відчуєте радості, то задайте собі питання: Чого на даний момент мені бракує? Що я б хотіла змінити в цій ситуації, щоб відчути радість?
Бажаю Вам повернути радість та смак до життя!
Записатися на консультацію до цього психолога