Як адаптуватись після переїзду в іншу країну?
Доброго дня. Я переїхала в іншу країну вже кілька місяців тому, але мені досі дуже важко адаптуватись. Часто почуваюсь самотньою, бо майже нікого тут не знаю, а з рідними та друзями на зв’язку буваю тільки онлайн. У мене з’явилось якесь відчуття, ніби я втратила частину себе, перебуваючи далеко від дому. І навіть коли пробую знаходити нові знайомства, це дається складно, бо мова ще не така впевнена, постійно переживаю, що скажу щось неправильне і мене не зрозуміють чи засудять. Часом здається, що хочеться все кинути і повернутись, але розумію, що кругом будуть великі втрати і досягнення вже не повернути. Що робити, щоб прийняти ці зміни і почати відчувати себе більш комфортно на новому місці? Як не відчувати цієї постійної тривоги і страху невдачі? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Доброго дня.
Дуже розумію вас, сама через це пройшла. Ви молодець, що наважились на це.
Це нормально відчувати, що ви втратили частину себе, бо це ж так і є, ви втратили своє оточення і це тяжко. Дайте собі час, таку втрату треба прожити як і інші види втрат. Реакція нашої психіки зазвичай така і є і це нормально.
Декілька місяців на адаптацію - це дуже мало, хочу я вам сказати. Впевненість ви відчуєте тільки коли почнете чогось добиватися. Я би сказала, що для початку підтягуйте мову, щоб хоча би в чомусь відчувати себе впевненою. Це хороший старт.
Можливо ви зможете піти на якісь курси, в зал, на танці, щось таке, щоб знайти людей, які будуть цікавитися тими самими речами, так легше знайти спільну мову.
Комфорт для себе ми створюємо самі, тому тільки ми знаємо як це зробити. А відчуття страху невдачі треба перебороти стараючись робити хоч щось.
Невдачі - це також нормально. Ми вчимося через них. Не бійтеся засудження, людям все одно, вони самі про свої невдачі переживають, тому просто шукайте що вам цікаво, що може допомогти вам відчувати себе комфортніше на новому місці.
Якщо потрібна консультація- звертайтесь, буду рада допомогти, успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога