Не можу розібратися, як правильно рухатись далі у житті
Доброго дня. Мені 27, і я почуваюсь наче застряг на місці. Здавалося б, це той вік, коли вже треба визначитись, чого я хочу у житті, але це дається мені дуже важко. На роботі все ніби нормально, але мене це не дуже радує. Я не відчуваю, що те, чим я займаюсь, важливе чи приносить справжнє задоволення. Особисте життя… скажімо так, його майже немає. Начебто є друзі, але вглиб себе я відчуваю самотність і якусь внутрішню порожнечу. Постійно виникає думка: 'Чи це все?' Мені здається, що я втрачаю час і не живу по-справжньому. Як зрозуміти, що зі мною не так? Чи це просто період такий? Як навчитися бачити свої справжні цілі та бажання? Вдячний за будь-яку пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня Романе! Те, що ви описуєте, дуже знайоме багатьом людям у вашому віці - це своєрідна "екзистенційна пауза", коли виникає питання: "А що далі?" Це не означає, що з вами щось не так. Ви в пошуку себе, своїх справжніх бажань і цінностей і це абсолютно нормально.
Ось кілька кроків, які можуть допомогти:
Дайте собі час. Не кваптеся, пошук сенсу -це процес.
Слухайте себе. Що приносить вам навіть найменше задоволення? Чого вам не вистачає?
Маленькі експерименти. Пробуйте нове, навіть якщо це здається дрібницею. Випробуйте різні заняття, спілкування чи способи відпочинку.
Досліджуйте свої цінності.Що для вас дійсно важливо? Це часто підкаже напрямок.
Поговоріть із психологом. Це може допомогти глибше зрозуміти себе і свої бажання.
Ваш стан не застій, а підготовка до змін. Довіртеся цьому процесу і крокуйте вперед, навіть невеликими кроками. Ви неодмінно знайдете свій шлях.
Записатися на консультацію до цього психолога