Як навчитися контролювати свої емоції?
Доброго дня! Мені вже 50, а досі навчитися контролювати свої емоції просто не виходить. Я помічаю, що швидко втрачаю терпіння, навіть у дрібницях, і потім картаю себе за це. Можу розкричатися на рідних через якусь дрібницю, а потім так соромно, що аж плакати хочеться. Особливо важко, коли у мене багато справ чи щось турбує, бо тоді нерви просто не витримують. Хотілося б зрозуміти, як тримати себе в руках і не зриватися на близьких. З чого краще почати, і чи є якісь практичні поради, щоб на емоції перестали так сильно впливати обставини? Дуже чекаю на вашу пораду, буду вдячна!

Всі відповіді:
Розумію, що ви переживаєте через емоції, особливо в умовах змін, таких як переїзд. Це може додавати стресу. Спочатку важливо дати собі час на адаптацію. Спробуйте зупинятись на мить, коли відчуваєте напругу, і запитати себе, що саме викликає цю емоцію. Дихання - це простий і ефективний спосіб заспокоїтись у моменті. Також працюйте з внутрішнім діалогом, щоб не картати себе за емоції. Пам’ятайте, що емоційна реакція - це природно, і важливо зрозуміти, як на них реагувати, а не уникати їх.
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя