Як пережити постійні сварки в сім’ї?
Доброго дня. Пишу вам, бо зовсім не знаю, як далі жити. Мені 42 роки, у шлюбі вже майже 20, у нас двоє дітей – синові 16, доньці 12. Останнім часом у нас вдома постійно якісь сварки. З чоловіком ми часто не можемо знайти спільної мови: я кажу одне, він мене не слухає або відразу заводиться, а потім ми обидвоє кричимо. Особливо важко стало з сином, бо він періодично влізає в наші суперечки, ніби захищаючи батька (я не знаю, навіщо). Мені здається, що атмосфера в домі зараз просто якась задушлива, а я не знаю, що робити, щоб усе це зупинити. Я пробую говорити з усіма спокійно, але іноді просто не вистачає сил, щоб бути витриманою. Підкажіть, як заспокоїтися самій і як взагалі почати розрулювати таку ситуацію? Може, якісь практичні кроки... Бо сама я з цим уже не справляюся.

Всі відповіді:
Вітаю.
20 років у шлюбі - це велика цифра і вона викликає повагу.
Сварки в цілому - це не погано, але коли люди починають кричати - це поразка з обох боків. Коли люди починають кричати - вони не чують одне одного.
І тут потрібно щось робити, одними практичними порадами не допомогти.
Як мінімум, щоб щось рекомендувати, потрібно глибше розуміти суть ваших суперечок, на які теми? хто починає? чому він не хоче вас слухати і заводиться? та чи це він не слухає чи ви не так доносите?
З дітьми, які це бачать і починають заступатися за одного з батьків - то взагалі інша історія.
Дуже вас прошу, не сваріться при дітях, це наносить дуже тяжку травму дітям і озлоблює їх у сторону одного з батьків. Я розумію, що це не завжди можливо, але треба негайно щось робити зі сварками.
Я вам дуже рекомендую записатися до спеціаліста, я буду рада вам допомогти. Сімейні відносини- моя спеціальність і я дуже намагаюсь домогти сімʼям знайти порозуміння щоб діти жили у здоровому середовищі.
Одна єдина практична порада - запишіться до спеціаліста. Можливо вам буде достатньо однієї консультації щоб щось зрозуміти, можливо декілька, але не гайте часу і збережіть свою психіку та психіку своєї родини.
Всього найкращого вам!
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #вирішення конфліктів#сімейні проблемина сервісі MOZHNA