Постійне почуття тривоги і напруження
Доброго дня. Останнім часом я відчуваю постійну тривогу, навіть коли причина для неї ніби відсутня. В голові наче постійно крутяться якісь погані думки, які я не можу зупинити. Прокидатися вранці важко, весь час відчуваю втому, хоча сплю нормально. Часто серце сильно б'ється, як ніби я готова до чогось поганого, хоча нічого не відбувається. Через це стає важко зосередитись навіть на простих речах, а спілкування з людьми викликає якийсь дискомфорт. Я думаю, це може бути пов'язано зі стресами на роботі, але навіть коли вихідний, мені не стає легше. Мені здається, що я сама не справляюсь, але навіть не знаю, з чого почати. Як зрозуміти, в чому причина, і як позбутись цього стану? Можливо, варто щось змінити в житті чи шукати допомогу у якихось спеціалістів? Заздалегідь дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю Вас , Галино .
Мені дуже шкода, що зараз Ви відчуваєте себе таким чином , я би Вам порекомендувала в першу чергу звернутися на консультацію до сімейного лікаря, або психіатра , щоб виключити наявність депресії, або тривожного стану .
Ви пишете що останнім часом відчуваєте постійну тривогу , що останнім часом почало відбуватися у вашому житті , що викликає занепокоєння?
Послідкуйте , що відбувається напередодні моменту , коли ви починаєте тривожитись ? Яка думка або подія служить тригером ?
Також Надмірна тривога виникає через невизначеність. Подумайте де в своєму житті Ви відчуваєте невизначеність і саме туди , у вас йде багато енергії.
Бажаю Вам успіхів.
Записатися на консультацію до цього психолога
Добрый день, Галина. Благодарю за ваш вопрос. Понимание причин вашего состояния и поиск способов облегчения — это значимый шаг.
Для достижения стойких результатов важно обратиться к личной терапии, которая поможет научиться управлять тревогой и освобождаться от нее.
Мои рекомендации для Вас:
1. Регулярный режим дня: Поддерживайте стабильный график сна, питания и физической активности. Это способствует адаптации организма и снижению тревожности.
2. Техники релаксации: Практикуйте медитацию, дыхательные упражнения или йогу. Эти методы эффективны для снятия напряжения и улучшения концентрации.
3. Отдых от работы: Находите время для отдыха и занятий, приносящих радость и удовлетворение, будь то чтение, прогулки на свежем воздухе или хобби.
4. Коммуникация: Обсуждайте свои чувства с близкими. Поддержка окружающих важна в стрессовых ситуациях.
5. Профессиональная помощь: Консультация с психотерапевтом или психологом поможет выявить причины тревоги и разработать стратегии для ее преодоления.
6. Ограничение потребления новостей и социальных сетей: Чрезмерное потребление информации может усугубить тревожность.
Галина, очень важно изменить гормональный статус. Тревога смещает гормоны в сторону стресса, «отравляя» организм. Физическая активность (40 минут) улучшит ваше состояние: ум успокоится, а тело расслабится. Без изменения состояния тела невозможно изменить «химию тревоги».
Помните, что вы не одиноки. Обращение за помощью — важный шаг, чтобы улучшить состояние. Приглашаю Вас в терапию.
Записатися на консультацію до цього психолога