Тривожність заважає нормально жити
Добрий день. Мені останнім часом дуже важко справлятися з тривожними думками. Постійно крутяться різні сценарії в голові, які, скоріш за все, навіть не стануться, але я від цього все одно хвилююся. Наприклад, переживаю за те, що можу втратити роботу, хоча об’єктивно для цього немає причин. Або що зі мною чи з близькими може щось трапитися. Це вже доходить до того, що я навіть у вихідний не можу розслабитися, бо голова забита цими думками. Уночі заснути важко через це, та й взагалі я став себе якось незатишно почувати. Мені здається, що живу наче в постійній напрузі. Розкажіть, чи це можна якось вирішити, і що я можу зробити сам, щоб це стало трохи легше?

Всі відповіді:
Доброго дня.
Як довго це триває?
Якщо на це нема обʼєктивних причин, то я раджу звернутися до психолога. Бо це може бути як і тимчасова проблема, яка сама пройде, чи вже конкретна проблема, яку треба вирішувати зі спеціалістом.
Для розслаблення спробуйте техніку «дихання квадратом». Подивіться в інтернеті.
Але самостійно з таким станом навряд можна впоратися. Та і швидше буде вирішити це з психологом і забути про це, аніж довго шукати безоплатне рішення, бо воно ж не приходить нізвідки, на це була причина і докопавшись до неї, можна все вирішити.
Головне не затягуйте і щось робіть, нервова система не буде терпіти довго.
Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога