Батьки
Що зі мною, якщо я після смерті близької людини не відчуваю ані болю, ані жалю, лише є відчуття того, що людина взагалі не жила і її не було в моєму житті

Всі відповіді:
Вітаю, Віта!
У Вашому повідомленні дуже мало вводних, тому повноцінно відповісти складно. Якщо відповісти на питання: "Що зі мною?"
То відповідь така:
Спрацювали захисні механізни Вашої психіки. Таким чином вона Вас захищає від стресу, який завдала втрата
Чи потрібно з цим працювати? Так.
Бо витіснення зовсім не означає позбавлення. І це може завдати шкоди у Вашому подальшому житті.
Вітаю.
По перше - це нормально. Ніхто не може і не повинен вас змушувати відчувати те, що соціум звик бачити. Бо як у нас в соціумі?
Плачеш? Не достатньо гучно.
Страждаєш? Не достатньо довго.
І так далі.
Але ви не повинні йти тою дорогою, що вам кажуть інші. Можливо, є місце витісненню, але це не побачити з маленького смс.
Приходьте, обговоримо
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя