Як впоратися зі стресом, коли все накриває?
Доброго дня! Останнім часом я відчуваю, що стрес просто душить мене з усіх боків. У мене двоє дітей, на роботі постійно щось не клеїться: завал дедлайнів, постійні вимоги, і у мене відчуття, що я нічого не встигаю. А ще потрібно підтримувати порядок вдома, готувати, всіх вислухати, бути опорою для родини. В результаті я почуваю себе виснаженою і ніби якась «пустишка». Сплю погано, тривоги стали постійними, навіть через дрібниці серце колотиться. Не можу розслабитись чи хоча б на хвилинку зупинитися без почуття провини. Як навчитися хоча б трохи контролювати цей стан? І чи дійсно це все від стресу, чи це щось серйозніше? Вибачте за емоції, просто вже не знаю, до кого звертатися.

Всі відповіді:
Доброго дня.
З перших де слів зрозуміло, що вам треба відпочинок. Вам не вистачає ресурсу щоб «вивозити» усі аспекти життя.
Чому ви сказали що ви повинні бути опорою для родини? Чи є у вас хтось, хто може бути опорою для вас?
Допоки вам ні на кого покластися і опертися, то і з вас опора ніяка. Опиратися можна і на себе, але потрібно вміти правильно відновлювати свій ресурс.
Для початку, зупиніться, зробіть вдих і видих, проаналізуйте що ви можете зробити щоб розгрузити себе. Що вам приносить ресурс? Чи є у вас можливість присвятити час собі?
Піклуватися про сімʼю - це дуже важливо, але якщо ваш ресурс на нулі - то ніде нижчого не буде виходити і ви це самі бачите, все навколо відображає ваш внутрішній стан.
Єдиний вихід - відновити себе і відновиться все навколо. Як мінімум усе не буде бачитися у темних тонах.
Згадайте, що вас відновлює? Виділіть хоч якийсь час на себе. Елементарно полежати у гарячій ванні чи почитати книжку, чи посидіти у тиші. Будь-яка дрібниця зроблена для себе дуже важлива.
Якщо є можливість, зверніться до психолога хоча б на одну консультацію щоб рекомендації були більш влучні, враховуючи усі ваші нюанси.
Якщо що, буду рада допомогти!
А вам успіхів у відновленні внутрішнього ресурсу.
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня! Ваша ситуація справді складна, і я дуже розумію, чому ви відчуваєте себе так виснаженою. Коли життя переповнене обов’язками, тривогами і вимогами з різних боків, це може призвести до того, що ви відчуваєте себе "пустішою" і виснаженою, не маючи можливості просто відновити сили.
З того, що ви описали, це дійсно може бути результатом високого рівня стресу. Підвищений стрес і перевтома часто призводять до фізичних та емоційних проявів, таких як труднощі зі сном, постійна тривога, серцебиття і загальна втома. Однак важливо пам'ятати, що такі симптоми можуть бути пов'язані з різними факторами, і іноді потрібно звернути увагу на ваше загальне самопочуття та з’ясувати, чи є інші медичні чи психологічні фактори.
Ваше здоров’я і емоційне благополуччя важливіші за будь-які обов'язки чи ідеали. Ви заслуговуєте на відпочинок і підтримку. З часом, після введення цих змін, ви зможете повернути своє відчуття контролю і впевненості.
Якщо вам здається, що ви не справляєтесь, ми можемо разом попрацювати над ефективними стратегіями подолання стресу. Не бійтеся звертатися за допомогою - ви не самі в цьому.
Записатися на консультацію до цього психолога