Відчуття виснаження і байдужості до роботи
Доброго дня. Мене звати Євгеній, мені 28 років. Я помітив, що останнього часу відчуваю постійне виснаження, навіть після вихідних не відчуваю, що відпочив. Робота приносить відчуття якогось автоматизму – просто виконую свої обов’язки, але абсолютно без інтересу чи задоволення. Я ловлю себе на думці, що почав уникати будь-яких ініціатив або навіть спілкування з колегами. Ще рік тому було по-іншому, я міг надихатися своїми задачами і знаходив у них сенс, а зараз майже нічого не радує. Переважно у вільний час сиджу вдома, з друзями майже не бачуся – на це немає сил чи бажання. Постійно крутиться в голові думка, що щось зі мною не так. Може, це якесь вигоряння? Як взагалі зрозуміти, і що з цим робити? Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю, Євгене!
Це справді схоже на вигорання. На втому, яка не проходить.
Швидка втомлюваність, уникання виконання простих задач, роздратованість, відчуття байдужості до всього, зниження інтересу, втрата здатності отримувати задоволення навіть від улюблених справ, зниження сексуального потягу, відчуття загрози або паніки, постійні нав'язливі думки про роботу, головний біль, проблеми з імунітетом і т.д. - все це проявлення синдрому вигорання.
Що з цим робити? Мої рекомендації:
1.Повноцінний сон, збалансоване харчування та спорт (без перевантаження) - це база емоційної стабільності та джерело сил.
2. Зверніть увагу на сигнали свого тіла та емоції. Що я зараз відчуваю? Чого хочу? - навіть в дрібницях.
Найголовніше зараз - фокус уваги на себе.
3. Зверніться до психолога, якщо самостійно впоратися складно.
Бережіть себе!
З повагою, психолог Юлія Харківська
Записатися на консультацію до цього психолога