Постійні сварки з чоловіком через дрібниці
Доброго дня. У мене є така проблема, що ми з чоловіком постійно сваримось через якісь дрібниці. Спочатку це здавалось ніби просто періодичні конфлікти, але зараз мені від цього досить важко. Наприклад, можемо посваритись через прибирання або через те, що хтось із нас забув щось купити в магазині. Я відчуваю, що наші стосунки стали дуже напруженими, і ми майже перестали розмовляти нормально, а просто з’ясовуємо хто в чому винен. При цьому, мені здається, що він мене не чує, бо як тільки я намагаюсь пояснити, що теж переживаю і втомлююсь, він перекручує все так, ніби тільки я постійно 'не так' себе веду. Часто ображається й навіть може не говорити кілька днів. Я вже навіть не знаю, як правильно себе поводити, але не хочу, щоб наші стосунки ще більше зруйнувались. Можливо, я сама в чомусь неправильно дію? Буду вдячна за пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня, Владислава! Дякую, що ділитесь вашими переживаннями.
Конфліктні ситуації у стосунках - це абсолютно нормально. Важливо, щоб ви після них відчували себе комфортно. Пошукайте компроміси, щоб вам і чоловіку було зручно висловлювати свої почуття і думки. Домовтесь, щоб кожен з вас мав змогу проговорити власні відчуття і погляд на ситуацію, щоб при цьому не перебивали.
Буде корисно для вас попрацювати над цим з психологом.
Також спробуйте частіше дякувати одне одному, навіть за дрібниці. Пригадайте, що вам подобається у чоловікові. За що ви у нього закохались? Виберіться кудись на побачення, коли нікому нічого не потрібно купувати чи робити.
Бажаю вам взаєморозуміння і відновлення сімейного тепла та затишку.
Записатися на консультацію до цього психолога