Як допомогти дитині налагодити стосунки з однокласниками?
Доброго дня. У мене така ситуація: у моєї доньки, їй 9 років, виникли проблеми з однокласниками. Вона часто приходить зі школи сумною, каже, що з нею ніхто не хоче дружити. Я помічаю, що вона стала більш замкнута, навіть вдома намагається уникати розмов. А ще вона почала переживати, що з нею щось не так, бо в неї немає друзів. Я не знаю, як правильно її підтримати та що робити в такій ситуації. Чи варто йти до класного керівника, чи поспілкуватися з іншими батьками? Можливо, це просто період, який пройде? Але я боюся, щоб це не вплинуло на її самооцінку. Як правильно діяти, щоб допомогти їй? Підкажіть, будь ласка.

Всі відповіді:
Вітаю, Любо!
З вашого повідомлення незрозуміло коли, за яких обставин у дитини почалися такі стосунки з однокласниками. Можливо, вона змінила школу, клас або країну. Чи є в неї захоплення поза школою? Якщо дитині складно розкриватися перед вами і її турбує (!!!) таке становище речей, спробуйте знайти психолога оффлайн. Памʼятаєте про «ефект попутчика»? Чужій людині буває легше відкритися. Спеціаліст зможе вивчити проблему та дасть рекомендації.
Вам, як мамі, порада: підтримуйте доньку ненавʼязливо, інколи достатньо просто обіймів, щоб «прорвати плотину». Успіхів вам!
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя