Не можу більше терпіти байдужість чоловіка
Мені 49 років, з чоловіком одружені вже 25 років. Останні кілька років я відчуваю, що він зовсім втратив до мене інтерес в інтимному плані. Ми майже не маємо близькості, а якщо маємо, то це відбувається якось механічно, без тепла і уваги. Я навіть пробувала поговорити з ним про це, але він або уникає, або каже, що все нормально, і тема закривається. Можливо, проблема в мені? Невже я просто вже не приваблива для нього? Я дуже переживаю, бо це підриває мою самооцінку і змушує почуватися самотньою. Можливо, я щось роблю не так? Допоможіть зрозуміти, як бути далі. Чи потрібно продовжувати намагатися щось змінити, чи просто з цим змиритися? Дякую заздалегідь за відповідь!

Всі відповіді:
Доброго дня, Сніжано.
Можна, звісно, змиритися, але, чи хочете ви налагодити інтимні стосунки саме з цим чоловіком, чи є почуття між вами, і чи хочете ви отримувати задоволення від стосунків, а не "миритися" з тим як є.
Можливо, варто згадати, а що передувало тому охолодженню кілька років тому? Можливо, щось сталося тоді?
Можливо, є сенс працювати в цих стосунках над довірою, щоб ви з чоловіком могли вільно обговорювати ваші справжні глибинні почуття. Адже зараз відчувається недомовленість між вами. Можливо щось турбує вашого чоловіка, і він тримає це всередині, і це не завжди щось про вас та вашу провину. Це можуть бути його передивання, якими і правда може бути важко поділитися. Але те, що триває він не один рік, і призводить до ваших переживань, звісно варто уваги і вирішення.
Бажаю вам знайти того психолога, що підтримає вас і направить в напрямку налагодження ситуації.
Вітаю, Сніжано!
Ваші переживання абсолютно зрозумілі, це дуже не просто, коли в парі зявляється відчуття віддаленості. Проте те, що ви бачите проблему і готові про це говорити - вже важливий крок.
Відчувається, що тривожні думки, які ви описали, поглинають вас і не дають проаналізувати ситуацію повною мірою, адже факторів дійсно може бути дуже багато. Спробуйте винести на папір усі ці думки і відповісти на запитання "які є аргументи за і які проти того, що ця думка є достовірною?", "якби близька людина поділились з Вами схожими думками, щоб Ви їй відповіли б?". Ця вправа може допомогти знизити рівень тривоги.
У Вашому питанні відчувається дуже багато невизначеності, яка, ймовірно, і лякає Вас. В питаннях стосунків, памятаємо, що відповідальність за відносини ділиться 50\50 між партнерами, тому важливе прояснення ситуації з точки зору Вашого чоловіка. Ви можете проговорити ще раз, що дуже цінуєте ваші стосунки, і вам хочеться, щоб ви знову відчували близькість. І запитати що він думає про це. Тут важливо уникати звинувачень і ставити відкриті запитання. Важливо, щоб обидва партнери докладали зусиль для покращення ситуації.
Змиритись чи боротись залежить лише від ваших відчуттів, головне, щоб не за рахунок власного благополуччя. Ви заслуговуєте на любов і тепло, тому намагайтеся рухатися в напрямку, який приноситиме задоволення обом.
Вітаю, Сніжана!
Можливо у вашого чоловіка зараз свій стрес( війна в країні все таки) і це впливає на його лібідо.
"він або уникає, або каже, що все нормально, і тема закривається" - на мою думку він уникає , бо ця тема викликає у нього тривогу.
Я зараз фантазую... Можливо ви все бачите з своїм "фільтром": " проблема в мені", " я щось роблю не так". Сніжана, вам відгукується?
"Я дуже переживаю, бо це підриває мою самооцінку і змушує почуватися самотньою. "
Думаю що треба рухатися до самооцінки не залежної від відносин з чоловіком, а коли ви відчуваєте себе самотньою свідомо переключатися на інший стан. Відповівши на запитання нижче ви почнете рухатися в цьому напрямку:
•Що ви можете зробити щоб вийти зі стану самотності в моменті?
(Можливо побачитися з подругами або подзвонити. Зайнятися хоббі.)
•Що ви можете собі сказати в моменті, щоб вийти з цього стану?
•Який стан навпаки до стану самотності?
•Що ви в собі цінуєте?
Сніжано, бажаю вам відчувати себе привабливою, цінною і знайти вірний шлях як рухатися далі.
по-перше я хочу вас підтримати і сказати що ваші переживання з цього приводу дуже логічні та мають основу під собою. Ви хочете вирішити питання, а ваш чоловік, судячи з ваших слів, уникає проблеми або щось приховує. Це вводить вас в тривожні роздуми та думки з приводу "можливо зі мною щось не так". Я працюю з такими запросами дуже м'яко та підтримуюче.
Дякую вам за відкритість і довіру — ви піднімаєте дуже болючу, але важливу тему.
Те, що ви описуєте, — це глибоке розчарування і самотність у стосунках, які тривають багато років. І це не про «вашу привабливість», а про віддалення, яке могло накопичуватися поступово, через мовчання, втому, звичку або невисловлені образи.
Ваша тривога і біль абсолютно зрозумілі: ми всі потребуємо не лише фізичної близькості, а й тепла, прийняття, живого погляду з іншого боку.
📌 З досвіду можу сказати: часто саме в таких періодах, коли здається, що «все зламалось», з'являється можливість щось змінити. Але спочатку важливо:
зрозуміти, що зараз відчуваєте саме ви (не тільки як дружина, а як жінка),
повернути собі голос і внутрішню повагу,
і з цього місця вже вирішувати — чи варто боротись за стосунки, чи важливіше — боротись за себе.
бути щасливим, здоровим, успішним, креативним, геніальним, щоб якісно проживати своє життя