Чому я постійно відчуваю себе виснаженою і роздратованою?
Доброго дня. Мені 39 років, і останнім часом я почуваюся, ніби постійно хожу по колу. Робота, дім, діти, а для себе навіть хвилинки не вистачає. Я дуже різко реагую на дрібниці: накричу на дітей, засмучуюся через дрібний непорядок вдома, хоча розумію, що це не те, через що треба нервувати. Але нічого з собою зробити не можу. Відчуваю, ніби в мені всередині постійно сидить якась напруга, яку не можу відпустити. Начебто всі поруч намагаються допомогти, але це не дає полегшення. Чи це просто втома, чи може бути щось серйозніше? Що я можу зробити, щоб навчитися контролювати свої емоції та не руйнувати стосунки з близькими через такі зриви? Дуже хочу знайти спокій, але поки що відчуваю себе загубленою.

Всі відповіді:
Добрий день. Дуже добре що ви усвідомлюєте що це не добре зриватися на всіх без серйозних причини. З психологічної точки зору це може бути глибоке виснаження організму, і кожен раз коли його тривожать він буде взриватися, поки достатньо не відновиться. Як ви сказали на себе ні хвилинки, тоді звідки буде братися відпочинок та спокій. Чи ви хочете постійно працювати і щоб ви цього не помічали? Не буде, особливо якщо це триває роками, якщо не десятилітями.
Можливо настав час поставити себе на перше місце, сказати про свої потреби!? То й порядок в дома не вартий рівно нічого, ні того щоб самому нервуватися, ні щоб на дітей кричати. Тим паче тут він ніби фігурує вище дітей, мені порядок важдивіший за дітей, бо я НА них кричу, що вони не прибралися. Якщо вони вас не чують так, то просто спробувати змінити підхід?
Загалом поки ви реально не почнете змінювати своє життя на ВАШІ потреби ситуація буде лише загострюватися.
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю Вас Поліна .
Відповідь на Ваше питання знаходиться у Вашому запиті. Ви кажете , що не можете знайти на себе час ,тому що робота , дім , сімʼя . Власне через це і є Ваша напруга . Вам допоможе саме приділення часу для себе , та відновлення свого ресурсу . Ви кажете що останнім часом наче ходите по колу . Що змінилося у Вашому житті останнім часом ?
І ще , Ви кажете що намагається знайти спокій . Тобто Ви прикладаєте зусилля, а Вам стане легше, якщо спробуєте відпустити . Тому що щоб прикладати зусилля ( потрібен ресурс ) , а якщо я вірно розумію, якраз його і не вистачає.
Пошукайте в своєму житті ситуації, де ви почувалися схожим чином , і згадайте що Вам допомагало .
Бажаю Вам успіхів 🤗
Записатися на консультацію до цього психолога