Чому мені так важко розуміти себе в стресових ситуаціях?
Доброго дня! Мені 36, і останнім часом я почала помічати, що в стресових чи незручних ситуаціях я якось втрачаю зв'язок із власними почуттями. Ніби всередині мене відключається якийсь внутрішній голос: я не розумію, як шукаю рішення і чому роблю певні дії. Якби не знайомі чи колеги, я б навіть ще довше не помічала, що зі мною щось не так. Потім я довго аналізую це, картаю себе, але це не допомагає. Раніше такого не було, або ж я просто не звертала увагу. Можливо, це через перевтому, постійний стрес чи якісь дитячі травми? Але я не можу розібратися, звідки це і як із цим справитись. Підкажіть, як зрозуміти, що саме зі мною відбувається, і що робити на шляху до покращення? Дякую!

Всі відповіді:
Юлія, вітаю!
Дякую, що поділилися своїми хвилюваннями.
Стресові ситуації часто можуть стати причиною психологічної травми, або ж нагадати людині про минулу травму, яка не була зцілена. Травма формується не лише в момент сильного стресу чи шокуючої ситуації, але і також якщо неприємна ситуація (чи відношення) часто повторюється. В такі моменти, психіка не може витримати (структурувати), те що відбувається і тому нам стає складно контролювати себе та свої почуття.
Щоб розібратися, яка саме причина викликає описану поведінку, потрібно більше інформації та особисте спілкування з Вами. Вирішення Вашого запиту залежить від глибини травми та Вашої готовності її трансформувати. Терапія зі спеціалістом допоможе це зцілити.
Бережіть себе!
Записатися на консультацію до цього психолога