Проблеми з розумінням себе і своїх бажань
Добрий день. Мене звати Едуард, мені 27 років, і останнім часом я відчуваю, що втратив якийсь сенс або напрямок у житті. Раніше я чітко знав, чого хочу, які в мене цілі, але зараз я просто не можу зрозуміти, що мене насправді робить щасливим. Я прокидаюсь вранці, йду на роботу, спілкуюсь із колегами чи друзями — усе виглядає нормально з боку, але всередині щось не так. Постійно присутнє якесь відчуття порожнечі, а іноді і роздратування на себе за те, що не можу «змусити себе бути щасливим». Плюс я боюсь, що якщо так буде й надалі, то я втрачу взагалі будь-який інтерес до чого-небудь. Це нормально мати такі відчуття, чи це може бути сигналом, що зі мною щось не так? Як зрозуміти себе і свої справжні потреби? Можливо, є якісь способи, які допоможуть мені знайти той самий «вогник»?

Всі відповіді:
Доброго дня, Едуарде. Так може бути не лише тоді, коли ви втратили цілі та розуміння, можливо, навпаки, ви починаєте краще розуміти себе та відчувати, що всі колишні цілі та орієнтири не зовсім вам підходять. Цей процес не завжди приємний, але він про особистісне зростання. Можливо, ви переросли роботу і оточення, і утворилася порожнеча, яку варто заповнити чимось іншим. Це лише гіпотеза, але те, що "змусити себе бути щасливим" у вас не вийде, – це факт. Спробуйте дати місце цій порожнечі, відчути її та зрозуміти, чого саме не вистачає на цьому місці. Якби сьогодні ви одним клацанням пальців могли змінити щось у своєму житті, без будь-яких обмежень, що б це було? Нехай все складеться найкращим чином для вас
Записатися на консультацію до цього психолога