Чому я відчуваю себе втомленою навіть без причини?
Доброго дня. Мене звати Жанна, і я вже якийсь час помічаю, що постійно відчуваю втому, навіть якщо в мене немає якихось серйозних причин для цього. У мене нормальний графік роботи, регулярно сплю по 7-8 годин, харчуюсь більш-менш правильно. Але відчуття виснаження, яке було наче лише після важкого дня, переслідує мене постійно. Через це я почала менше спілкуватись з друзями, і іноді навіть якісь важливі справи здаються дуже складними, хоча раніше це робилося легко. Ще я помітила, що стало важче зосереджуватись, часом зовсім немає настрою і мотивації навіть для улюблених занять. Мені здається, що все через втому, бо фізично я здорова. Що це може бути? Може, я перегоріла, чи це щось психологічне? Дуже потрібна ваша допомога, бо я не знаю, як собі допомогти.

Всі відповіді:
Вітаю, Жанно! Дякую за Ваше звернення. Якщо Ви переконані, що справа не у фізичному здоров'ї, це може бути емоційне виснаження. Можливо, на Ваш стан впливає необхідність змін у професійному чи особистому житті, пригнічені емоції, які вчасно не проговорюються в комунікаціях з людьми, негативні думки, пов'язані з минулим чи майбутнім, якісь додаткові джерела стресу тощо.
Важливо зрозуміти, на що саме витрачається Ваша енергія, якщо її бракує.
Ви можете спробувати самостійно розібратися в цим або ж звернутися по допомогу до психолога. З огляду на виявлену причину виснаження можна визначитися з подальшими кроками для виходу з поточного стану.
Записатися на консультацію до цього психолога