Як знову звикнути до життя, коли вже нічого не радує?
Добрий день. Останнім часом я відчуваю постійну апатію, нічого не хочеться робити. Все навколо ніби якесь сіре. Мені 45 років, я працюю, маю сім'ю, але чомусь все це не тішить. Дітей виростила, чоловік гарний, все в порядку, але я відчуваю якусь порожнечу всередині. Інколи навіть важко змусити себе просто встати з ліжка зранку. Я не розумію, що зі мною. Можливо, це вік? Чи проблема в тому, що я давно не займалася тим, що мені дійсно подобається? Як знайти в собі сили щось змінити і знову радіти простим речам? Дуже сподіваюсь на вашу пораду.

Всі відповіді:
Доброго дня, Маргарито. Надати однозначну відповідь на ваше питання неможливо, оскільки причин може бути декілька. Перед тим, як знайти сили для змін, важливо знайти сили для ранкових підйомів. Краще не робити різких змін у період, коли все виглядає сірим. У вашій відповіді вже є кілька маркерів, які ви підсвітили. Схоже на те, що ваше життя змінилося, його пріоритети, можливо, відбувається переоцінка цінностей. Так дійсно буває плюс-мінус у вашому віці, коли виростають діти і починається новий період життя. Він прекрасний, та до нього ще треба звикнути і перелаштуватися. Ви написали, що давно не займалися тим, що вам подобається. Можете згадати все те, що вам подобається, і додати трохи цього у своє життя. Це може бути як хобі, не обов’язково одразу змінювати сферу діяльності. Може бути і так, що все те, що колись вам подобалося, сьогодні вже не приносить такого задоволення. Тож саме час пізнавати себе і шукати нове. Похід до психолога або коуча – це найшвидший шлях. Бажаю якнайшвидше відновити свою радість життя.
Записатися на консультацію до цього психолога