Як сказати дитині, що його батько не рідний?
Моєму синові 13 років, він називає Батьком мого нинішнього чоловіка, так як свого біологічного батька не пам'ятає. Але я постійно думаю, чи варто розповідати йому правду про те, що мій чоловік йому нерідний. Боюся, що ця інформація може завдати йому психологічну травму. Чи потрібно йому знати правду?
Як сказати синові, що його батько нерідний?

Всі відповіді:
Добрий вечір.
Звісно, по перше потрібно подумати, чи потрібна йому та інформація? Але ж одного разу десь щось може проскочити і дитина може дізнатися, може вирішити що це зрада з вашої сторони, що не сказали. Але й може відреагувати спокійно, залежить від характеру та від рівня стосунків між батьком та дитиною.
А з іншого боку, батько - це хто? Це той, хто виростив, хто був поряд і підтримував, а не той, хто був біологічним. Чесно кажучі, потрібно більше вхідної інформації, бо в залежності від ваших відносин у сімʼї, відповідь може дуже відрізнятися. Запишіться на разову консультацію і розберіться.
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #сімейні проблемина сервісі MOZHNA