Як зрозуміти, чи це токсичні відносини?
Доброго дня. Мені важко самої розібратись, чи я перебуваю в токсичних стосунках, чи я сама накручую себе. Ми з чоловіком разом уже п’ять років, є дитина. Останнім часом він постійно мене критикує, йому ніби все не так – як я готую, як я виглядаю, як я себе веду. А коли я намагаюсь щось сказати у відповідь, він говорить, що я йому «перехожу дорогу» або що я взагалі не вмію нормально спілкуватись. Через це я відчуваю себе дуже невпевнено, ніби я завжди роблю щось не так. Але ж бувають моменти, коли він турботливий і добрий, допомагає, і я починаю думати, що може це просто я занадто емоційно все сприймаю. Він не піднімав руку і взагалі не кричить, але ця постійна критика і відчуття, що я якась «не така», дуже мене виснажують. Як зрозуміти, чи це нормальні стосунки, чи справді щось не так, і як діяти у такій ситуації? Дякую.

Всі відповіді:
Добрий день, Олеся.
У стосунках часом наступає такий момент, коли одному з партнерів все не так і це потрібно обговорювати звісно. Якщо ваш партнер не був таким раніше, а почав вас критикувати нещодавно, то це дзвіночок про те, що його щось тривожить. А от чи це робота, чи це сімʼя - то просто так не побачиш, потрібно глибше заглядати.
Звісно, перша рекомендація - це поговорити, але якщо ви кажете що намагаєтесь поговорити, але це робить тільки гірше, то треба іти до спеціаліста і розібрати глибше спочатку з собою.
А до того, можна подумати, коли це сталося вперше? Чи було це після якоїсь сварки чи просто так? Можливо, в ваших відносинах щось змінилось?
Там потрібно розглядати і сексуальне життя і багато факторів.
Якщо ви все ж таки, відповівши на мої питання вище не зрозумієте що не так, то я буду рада допомогти вам на консультації. Якщо вам не треба в терапію, то одна консультація вам може розставити дещо по поличкам.
З радістю допоможу вам з цим!
Записатися на консультацію до цього психолога