Постійні сварки з дружиною, вже немає сил
Доброго дня, напевно, це дивно, що чоловік у 48 років пише тут про свої проблеми, але вже просто терпіти нема сили. Ми з дружиною у шлюбі більше 20 років, маємо двох дітей, вже майже дорослих. Останнім часом між нами щодня відбуваються сварки через якісь дрібниці. То я не так щось сказав, то вона ображається чи думає, що я не приділяю їй уваги. Хоча, чесно кажучи, мені теж здається, що її ставлення до мене стало набагато холоднішим. Інколи вона взагалі мовчить цілими днями або різко відповідає. Я намагаюся поговорити, але це перетворюється лише на черговий конфлікт. Можливо, проблема в мені, але я не розумію, де я помиляюся. Чи це норма в таких тривалих шлюбах? Чи можна це якось змінити? Чесно, почуваюся розгубленим і не знаю, як далі бути. Дякую за будь-яку пораду!

Всі відповіді:
Вітаю, Анатолій!
По-перше, це не дивно, що чоловік 48 років звертається за порадою до фахівців. Це нормально)
По-друге, в темі стосунків завжди відповідальність лежить на обох сторонах цих стосунків! І найкращий інструмент у відносинах, на мій погляд, це звичайно розмова та комунікація між партнерами. “Я намагався поговорити” - проаналізуйте як само відбувалася ця розмова. З чого Ви почали? Який у Вас був настрій? Спокійний або роздратований? Чи проговорили Ви жінці, що для Вас дуже важлива ця бесіда, які у Вас почуття під час сварок?
По-третє, проблема може бути в будь-чому, але не в будь-кому, тому що, повторюсь - в темі стосунків завжди відповідальність лежить на обох сторонах цих стосунків. Однозначно це е норма в будь-яких стосунках, хоч в тих, що тривають рік, хоч в тих, що тривають 20 років.
Змінити в стосунках можливо все, головне щоб було бажання у обох партнерів це зробити. Тому що “ігра в одні ворота” в стосунках - це завжди програшний варіант.
Бажаю Вам щиру та відкриту бесіду з дружиною, та подолати всі труднощі у відносинах!
Записатися на консультацію до цього психолога