Як перестати зациклюватись на негативі?
Добрий день! Останнім часом у мене з’явилась така проблема: я постійно думаю про якісь погані речі, які зі мною трапились, і не можу їх відпустити. Наприклад, якщо хтось зробив мені щось неприємне, навіть випадково, я потім ще днями думаю про це, навіть якщо розумію, що це дрібниця. Або якщо щось не вдається, то я починаю картати себе і уявляти найгірші сценарії, хоча розумію, що це не допоможе. Мені здається, через це я стала більш нервовою, важче засинаю і перестала радіти простим речам. Як навчитися відпускати такі думки і не застрягати на негативному? Мені дійсно складно із цим впоратися, а хочеться жити спокійніше. Дякую заздалегідь за відповідь!

Всі відповіді:
Євгенія, вітаю!
Дякую, що поділилися своєю ситуацією.
Це дійсно буває дуже складно відпустити неприємну ситуацію, яка стала причиною незадоволення.
Щоб змінити відношення, спробуйте наступне:
1) Прийміть минулу ситуацію, як ту що вже сталася. Ви не можете повернутися назад і щось в ній змінити. Це минуле. Кожна людина може помилятися, і це нормально. Але головне, проаналізувати чому так сталося і подумати як діяти інакше, щоб не повторити її у майбутньому.
2) Задайте собі питання: Чи можу я щось зробити для того, щоб виправити неприємну ситуацію, яка вже сталася? Що може змінити відношення до неї? Що конкретно це може бути?
3) Якщо відповідь «Так», то візьміть і зробіть це.
4) Якщо відповідь «Ні», то подумайте ось про що: Кожна Ваша думка – це Ваша енергія. І думаючи про минулу ситуацію, яку вже ніяк не можна виправити, Ви витрачаєте свою енергію в нікуди. Знайдіть іншу справу, яка викликає у Вас інтерес чи радість і перенесіть свій фокус уваги та енергію на неї.
5) Якщо самостійно важко вийти з цього стану, зверніться за допомогою до психолога. Спеціаліст допоможе побачити ситуацію під іншим кутом і відпустити її.
Бажаю Вам більше легкості та радості в житті!
Записатися на консультацію до цього психолога