Чому не можу реалізувати свої мрії і потенціал?
Добрий день. Мене звати Любов, мені 37 років, і мене вже багато років турбує одне питання. Справа в тому, що відчуваю, ніби застрягла на місці і не можу реалізувати своїх мрій чи навіть просто розкрити себе. Я багато чого хотіла б зробити: і нову професію спробувати, і вивчити щось нове, і знайти хобі для душі, але як тільки починаю думати про це, мене ніби щось стопорить. Сумніваюсь у собі, боюсь зробити помилку або що мені «не вийде». У мене є робота, сім’я, але загалом я постійно перебуваю у відчутті, що якогось «рушія» чи внутрішньої впевненості мені бракує. Можливо, зі сторони це видається лінощами, але насправді я просто не розумію, як мені себе знайти і реалізуватись. Як подолати цей бар’єр і почати діяти? З чого хоча б почати?

Всі відповіді:
Вітаю, Любове! Ваші почуття дуже знайомі багатьом, і це зовсім не про лінощі. Це про страх невдачі, який часто блокує перші кроки. Ось кілька порад, щоб розпочати:
Маленькі кроки. Оберіть одну просту дію, яку легко виконати, наприклад, записатися на пробний урок чи зробити 15 хвилин дослідження нової сфери.
Дайте собі дозвіл на помилки. Ваша цінність не залежить від ідеальності результату. Навпаки, спроби це ключ до розвитку.
Поговоріть із близькими чи знайдіть однодумців, які вас надихатимуть.
Щодня записуйте свої маленькі досягнення й те, що вас радує, це підживлює впевненість.
Почніть із чогось одного, і ви здивуєтеся, як поступово з’явиться більше енергії й упевненості!
Записатися на консультацію до цього психолога