Чоловiк не розумiе мене
У мене виникла серйозна проблема в стосунках з моїм чоловіком. Ми одружені вже 4 роки, і з моменту, як у нас з’явилася дитина, між нами все більше непорозумінь. Він часто говорить, що я приділяю занадто багато уваги дитині і не хвалю його за допомогу. Зі свого боку, я відчуваю, що він не розуміє, скільки зусиль я докладаю, щоб впоратися з усіма домашніми справами. Кожного разу, коли я намагаюся пояснити свої почуття, виходить тільки сварка. Я б хотіла, щоб ми знову стали партнером, який підтримує один одного. Як мені знайти правильні слова та підхід, щоб говорити з ним про наші проблеми і відновити наші стосунки?

Всі відповіді:
Вітаю, Марино!
Коли мова йде про ваші спроби висловити свої почуття, важливо звертати увагу не лише на слова, а й на емоційний стан, з якого ви це робите. Комунікація в стані роздратування чи образи може лише поглиблювати конфлікти. Говоріть про складні теми тоді, коли ви обидва спокійні, не під час сварки. Наприклад, після вечері або прогулянки, коли дитина спить, і ви маєте час побути разом.
Використання "Я-висловлювань" допомагає уникнути звинувачень та створити простір для відкритості та взаєморозуміння. Наприклад, замість того, щоб казати "Ти не розумієш, як мені важко", спробуйте "Я відчуваю себе перенавантаженою і мені бракує твоєї підтримки". Це дозволить вашому чоловікові зрозуміти ваші почуття без відчуття нападу.
Ви хочете знайти слова і підхід, щоб обговорити проблеми та налагодити стосунки з чоловіком. Як раніше ви обговорювали складні питання? Як вам вдавалося знаходити спільну мову спілкування з вашим чоловіком? Якщо труднощі виникли після народження дитини, то як змінився ваш внутрішній стан з появою первістка? Що ви стали відчувати, чого раніше не помічали?
Якщо уявити картину, коли ваш чоловік не може зрозуміти ваші зусилля, що ви до нього відчуваєте? Якою ви себе бачите, що це буде за образ? А який буде образ вашого чоловіка? Коли ви побачите цю картинку, ви зможете зрозуміти ваше внутрішнє кіно, яке ви крутите всередині себе, і яке відображає вашу життєву ситуацію.
Можливо це про те, що коли вас було двоє – все було добре. Коли з’явилася дитина, то почався якийсь дисбаланс. Замість розуміння та підтримки чоловік прагне уваги та похвали. Для чого вам потрібен такий дисбаланс у відносинах? Щоб що відчути? Якщо пригадати інші життєві ситуації, де ви відчували подібний стан, що це було? Можливо нова робота чи якийсь проект, чи можливо в дитинстві були випадки, коли було начебто все добре, а потім з’являлося щось або хтось, після чого вам потрібно було прикладати багато зусиль, щоб з усім впоратися.
Звернення уваги на такі аспекти допоможе знайти шляхи для вирішення вашої ситуації та відновлення гармонії у стосунках.
Записатися на консультацію до цього психолога
Доброго дня. Сімейна криза після народження дитини свідчить про те що ті правила які були в сім'ї до появи дитини вже не працюють. У вас змінилися ролі, раніше ви були дружина та чоловік, зараз додалися нові ролі: батько та матуся. Конфлікти виникають там де не має ясності і зрозумілості. Часто справитися самостійно і переписати правила сім'ї самотужки є нереальним, тому що потребує багато часу, а за цей час накопичуються образи один в одного, і побудувати конструктивний діалог не має змоги. Тому і є сімейний психолог. Який допомогає парам бути почутими, та створює безпечний простір, де можна переписати і узгодити нові правила, вже нової сім'ї, де є дитина, поява якої змінила всю минулу структуру. Буду рада допомогти. За бажанням, звертайтесь.
Записатися на консультацію до цього психолога
Добрий день, Марино.
Дві попередні відповіді дуже влучні.
Можу додати тільки те, що стовідсотково треба працювати з цим не тільки вам, а й чоловіку, також обом необхідні знання у жіночій та чоловічій психології, бо з першого погляду видно звичайне непорозуміння через нестачу знань. У мене в терапії пари дуже задоволені своїми змінами тільки завдяки знанням, які я даю, тож все у ваших руках, приходьте, з радістю допоможу!
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #сімейні проблеми#сімейні відносинина сервісі MOZHNA