Як позбутися панічних атак?
Доброго дня! Мені потрібна допомога у подоланні панічних атак. Вперше вони з’явилися близько року тому, коли я переживала сильний стрес на роботі. Спочатку це були рідкі епізоди, коли я відчувала серцебиття, задишку і страх, що зі мною щось станеться. Я не знала, що це, і думала, що це пов’язано зі здоров'ям.
З часом панічні атаки стали частішими і непередбачуваними. Вони можуть трапитися навіть у звичайних ситуаціях – у магазині чи в транспорті. Коли це відбувається, мені здається, що я втрачаю контроль над собою і ось-ось знепритомнію. Це викликає ще більше тривоги, і я почала уникати місць і ситуацій, де раніше траплялися напади.
Я намагалася сама справитися з цим, але зараз панічні атаки починають сильно впливати на моє життя. Я боюся залишатися одна, постійно тривожусь, що напад станеться знову. Це сильно виснажує мене емоційно. Як мені навчитися контролювати ці стани і повернутися до нормального життя?

Всі відповіді:
Привіт. Перш за все навчитеся допомагати собі коли ПА трапляються.
1. Зробіть глибокий видих, виштовхніть з себе все повітря і повільно вдихніть на 4 рахунки. Затримайте дихання на 4 рахунки і видихніть знову на 4 рахунки. Затримайте дихання на 4 рахунки і знову вдихніть не перестаючи рахувати. Це називається "дихання по квадрату". Дихайте так кілька хвилин.
2. Поплескайте себе по руках, плечах, стегнах, відчуєте легку біль від ударів.
3. Подивіться навколо, і назвіть вголос кілька речей які бачите навколо себе.
4. Попийте води (бажано носити пляшечку з собою), відчуєте смак води, температуру.
Ці дії повинні прибрати паніку.
Що ж стосується системного лікування, то відвідайте для початку невролога, він може порекомендувати лікування, в тому числі і психотерапію. Одужуйте!
Записатися на консультацію до цього психолога
Детальніше про #терапевтичніпрактики#психічнездоров'яна сервісі MOZHNA