Як перестати бути коханкою?
Добрий день. Я вже кілька років у стосунках з чоловіком, який одружений. Раніше я вірила, що він піде з родини і буде зі мною, але тепер бачу, що цього не станеться. Я почуваюся жахливо — ніби я постійно на другому місці. Але розірвати ці стосунки чомусь не можу, хоча розумію, що вони мене лише руйнують. Він каже, що любить мене, і я теж дуже прив’язалась до нього, але щоразу, коли він повертається до дружини, мені нестерпно боляче. Як знайти сили все це припинити і почати жити нормальним життям? Як зрозуміти, чому я взагалі взяла на себе таку роль і досі в ній залишаюсь? Мені здається, я засіла в замкнутому колі. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Вітаю Ганна! Дякую за вашу довіру та відвертість. Ваші почуття зрозумілі, і це дуже непроста ситуація.
Ви відчуваєте біль і розчарування через те, що ці стосунки не розвиваються так, як ви очікували. Важливо дозволити собі визнати ці емоції без осуду.
Ви згадуєте, що не можете розірвати ці стосунки, хоча вони приносять вам більше болю, ніж радості. Це може свідчити про глибокі внутрішні переконання або потреби, наприклад, страх бути самотньою або потребу у визнанні та любові. Такі ситуації часто пов’язані з досвідом дитинства або минулим, коли нам здавалося, що ми маємо "заслужити" любов.
Схоже, що ви опинилися в пастці між почуттям любові до цієї людини і болем від того, що він не обирає вас повністю. Це замкнуте коло справді може бути важким для розриву, оскільки одночасно є і залежність, і надія.
І тут важливо чесно відповісти собі: чи отримуєте ви те, чого дійсно хочете і потребуєте у цих стосунках? Що приносить вам радість і наповнює вас?
Запитайте себе: "Що буде через рік, якщо все залишиться як є?" Уявіть інше майбутнє - те, де ви вільні, щасливі й не залежите від чужих рішень. Це може стати вашим орієнтиром.
Можливо, ви звикли ставити інших на перше місце чи шукати любов там, де її складно отримати. Це завжди можна змінити, якщо подивитися на свої переконання і поведінкові патерни.
Це дійсно непростий період, але він також може стати для вас початком шляху до свободи і гармонії із собою. Ви заслуговуєте на стосунки, в яких вас цінують, і в яких ви на першому місці.
Записатися на консультацію до цього психолога