Не можу знайти внутрішній спокій та радість у житті
Добрий день. Мені здається, що останнім часом я зовсім втратила рівновагу в житті. Постійно думаю, що щось роблю не так, наче не вистачає часу чи сил на все, що хочу або повинна робити. І здається, що всі навколо такі щасливі та впевнені в собі, а я постійно сумніваюся в своїх рішеннях. Ще помічаю, що навіть при хороших подіях у моєму житті рідко виходить щиро порадіти — ніби якась невидима стіна між мною та цими емоціями. Як знайти цю внутрішню гармонію? Як навчитися бути в спокої з собою і своїми рішеннями? Бо таке відчуття, що живу не своє життя. Дякую за відповідь.

Всі відповіді:
Тетяна, добрий вечір. Захотілось відповісти вам. Але читаючи ваше звернення розумію, що про все хочеться багато задати питань. На справді це запит на декілька консультацій.
Яке ваше оточення, чи є люди з якими ви можете говорити про важливе? Що ви повинні робити і чому, чого вам хочеться, на що витрачені ваші сили ?
Я давно ви відчуваєте цю стіну між вами та емоціями? В цей важкий воєнний час може виникати така наче анестезія емоційна, що взагалі витримати все що відбувається. Важкувато відповідати бо замало конкретики. Ви усвідомлюєте що з вами відбувається це дуже важливо на шляху до власної гармонії)
Записатися на консультацію до цього психолога