Як знайти себе і зрозуміти, чого я хочу від життя?
Добрий день. В мене зараз якийсь дивний період у житті, коли я зовсім не розумію, чим я насправді хочу займатися і що мене робить щасливою. Здається, всі навколо вже знайшли своє місце, а я наче стою на місці. Робота стала рутиною, ні радості, ні відчуття, що це те, чим я маю займатись. Нові справи я пробую, але швидко втрачаю до них інтерес. Відчуваю ніби якусь внутрішню пустоту. Не можу зрозуміти, чого я сама від себе хочу. Як зрозуміти себе? Може, є якісь практичні поради? Я просто втомилася від цієї невизначеності. Завчасно дякую за допомогу.

Всі відповіді:
Добрий день.
"Не можу зрозуміти чого я сама від себе хочу " - коли ви в такому стані, просто відчепіться від себе. Ви не повинні от прям зараз вирішити чим будете займатись до кінця свого життя.
Щоб зрозуміти себе згадайте що вам подобалося робити раніше: В дитинстві, юності, останні роки.
Про що ви мріяли?
Можна просто записати всі інтереси які у вас були на листочок. Щось з цього вам може відгукуватись і досі. Не обов'язково обирати щось одне, можна поєднувати. Займатися всім що вам подобається.
Чому ви втрачаєте інтерес до нових справ?
Можливо ви боїтеся чогось, що змушує вас звернути зі шляху?
Записатися на консультацію до цього психолога
Вітаю, Майя!
Дякую, що відкрито говорите про свій стан та сумніви.
Дійсно, відчуття порожнечі всередині зовсім не додає сил, щоб зрозуміти чого ви хочете. Тим паче порівняння себе з тими, хто вже «попереду», поки ви «стоїте на місці».
Звісно, не маю повної картини, що могло стати причиною апатії. Проте можу запропонувати подивитися на цей стан з позиції «для чого ви його зараз проживаєте?». Питання, здається, безглузде на перший погляд. Але воно має на меті побачити вихід, віднайти сенс.
Поки ви шукатимете відповідь на питання вище, не забувайте про стабілізацію емоційного стану. Щонайменше прогулянки, йога, малювання, тепла ванна, медитації - сприяють розслабленню та переключенню думок про «я не знаю» на те, «що зараз відчуваю», «що хорошого навколо» і «що наразі я хочу».
Успіхів вам!
Записатися на консультацію до цього психолога