Чому я не можу знайти спільну мову зі своєю мамою?
Добрий день! Мені 32 роки, я вже доросла, у мене своє життя, але мене дуже турбує стосунок з мамою. Ми живемо окремо, але кожна наша розмова закінчується конфліктом. Мама часто критикує мене, говорить, що я роблю щось не так, хоче, щоб я все робила по її. Я намагаюся пояснити їй, що маю своє життя і свої плани, але складається враження, що вона цього зовсім не чує. А якщо я намагаюся дати якийсь зворотний зв’язок, мама починає ображатися. Мені дуже важко, адже мені важливо, щоб у нас із нею були теплі стосунки, але зараз я постійно нервую. Як знайти баланс і як мені навчитися спілкуватися з мамою так, щоб це не звучало як конфлікт? Дякую заздалегідь!

Всі відповіді:
Важко знайти спільну мову через кілька причин. Однією з головних може бути різниця в очікуваннях і сприйнятті між вами та вашою мамою. Вона має свої уявлення про те, як повинно бути, засновані на її життєвому досвіді, а ви маєте свої власні бачення і плани.
Крім того, критика з боку мами може викликати у вас емоційну реакцію, яка призводить до конфлікту. Ви, можливо, відчуваєте, що вас не розуміють або не підтримують, а мама може думати, що її турботу не цінують.
також проблема може бути в комунікації: коли ми намагаємося донести свою точку зору, інша сторона може почувати себе атакованою або несприйнятливою до зворотного зв'язку.
Ще один фактор — це відсутність співчуття і розуміння. Коли ми ставимо себе на місце іншої людини, стає легше зрозуміти її мотиви і знизити рівень конфлікту.
Робота над розвитком навичок комунікації, розуміння та співчуття може допомогти покращити стосунки і знайти спільну мову. Зосередьтеся на відкритому і поважливому діалозі, де обидві сторони можуть висловлювати свої думки і почуття без страху бути не почутими.
Записатися на консультацію до цього психолога